thumbnail
thumbnail
Functioneel beheer (zaaksysteem)

Wijk bij Duurstede

Karel de Grotestraat 30, 3962 CL Wijk bij Duurstede, Nederland

TIJDELIJK
Deze opdracht is verlopen
€85
32 Utrecht

Publicatiedatum:

16-03-2023

Sluitingsdatum:

21-03-2023

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Organisatie
Dit zijn wij: Groot genoeg om klein te blijven.
Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. We zijn klein en dat zien we als voordeel. Want werken voor deze gemeente wil zeggen dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet mét en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk in de praktijk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een gezonde dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen geblazen hier in Wijk. Daarbij vinden we het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar. Nieuwsgierig geworden? Meer info vind je op http://www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl/ en www.wijkbijduurstede.nl

Opdracht
Jij schakelt snel tussen verschillende situaties en problemen, stelt duidelijke prioriteiten en communiceert hier helder over met eindgebruikers en leveranciers. Jij bent nieuwsgierig en je vindt het leuk om nieuwe onderwerpen binnen jouw vakgebied uit te pluizen of ICT-puzzels op te lossen en komt daardoor met goede verbetervoorstellen.

Dit ga je doen

  • Ondersteunen van gebruikers van de applicaties d.m.v. het geven van instructie, het maken van handleidingen en rapportages; aanspreekpunt zijn voor de eindgebruikers en het verzamelen, prioriteren en oplossen van incidenten en meldingen m.b.t. de applicaties;

  • Beoordelen van wijzigingsverzoeken m.b.t. de applicaties en deze indien noodzakelijk doorvoeren;

  • Beheren van contracten en licenties die gesloten zijn met de leveranciers en het onderhouden van contacten met hen;

  • Coördineren van de invoering van nieuwe versies van de applicaties in samenwerking met de leverancier, onze ICT-dienst en de gebruikers;

  • Signaleren van kansen op applicatie- en procesverbetering en adviseren hierover;

  • Bijdragen aan projecten op het gebied van digitale dienstverlening en zaakgericht werken.

  • Het inrichten van werkprocessen binnen het zaaksysteem door zaaktypen enerzijds conform wensen klant in te richten en anderzijds het landelijk afgestemde DSP-model niet los te laten, conform I-navigator;

  • Begeleiden van het testen van de werkprocessen door key-users en het implementeren van wijzigingen;

  • Functioneel testen van koppelingen

  • Betrokken bij ketentests als vertegenwoordiger van essentiële ketenschakel.

Vereisten / knock-outcriteria 
1. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Afgeronde cursus BISL;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel beheerder bij een gemeentelijke organisatie;
4. Een maximum uurtarief van €85,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender. 

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel beheerder bij een gemeentelijke organisatie (35 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in het ondersteunen van gebruikers bij gebruikersvragen (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met contact met en aansturing van leveranciers (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van gebruikershandleidingen op basis van ITIL (20 punten).

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 23 maart 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 22 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Hoe werkt het?
Vind jouw droomopdracht
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je hebt aangemeld kan je direct op de vacature solliciteren, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is. Een groot deel van de vacatures is ook in te vullen als ZZP-er, indien gewenst stemmen wij graag met je af of dat voor deze vacature mogelijk is en wat het meest gunstige is.
Kies een opdracht
Voordelen van werken bij ons
Doorgroeien
Je gaat aan de slag bij een specialist in document- en informatiemanagement met veel doorgroeimogelijkheden.
Fun & Kennisdelen
Je wordt onderdeel van een hecht en ervaren team, met vakgenoten, kennisdeling, teamuitjes en meer fun.
Verdienen
Kom je in dienst? Dan verdien je een goed salaris, een reiskostenvergoeding voor het OV, een laptop en telefoon incl. abonnement, 5 werkweken verlof en 8% vakantiegeld per jaar. Ben je een zzp’er? Dan verdien je het aangegeven tarief p/u, waarbij wij een standaard fee hanteren van 10%. Bij langlopende opdrachten bouwt deze fee af. Wij regelen de facturatie.
Ontwikkelen & Verdiepen
Dankzij periodieke kennissessies, een opleidingsbudget bij GO Opleidingen, een gratis digitaal vakblad: Informatieprofessional en een lidmaatschap van de KNVI zijn er veel mogelijkheden voor ontwikkeling en verdieping.

Ben jij de Functioneel beheer (zaaksysteem) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.