thumbnail
thumbnail
Functioneel Beheerder Sociaal Domein

Midden-Delfland

Anna van Raesfeltstraat 37, 2636 HX Schipluiden, Nederland

TIJDELIJK
Deze opdracht is verlopen
Geen maximum
24 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

25-09-2024

Sluitingsdatum:

04-10-2024

Begindatum:

21-10-2024

Einddatum:

21-04-2025

Organisatie
Midden-Delfland is een gemeente met een uniek landschap, een rijke historie en een vitale economie. De organisatie telt ongeveer 160 medewerkers. Die werken bij de afdelingen Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Samenleving en Dienstverlening en Landschap, Wonen & Economie. We hebben een informele organisatiecultuur en korte lijnen. De opdracht wordt uitgevoerd binnen de afdeling Samenleving en Dienstverlening. De afdeling Samenleving en Dienstverlening bestaat uit de teams: Werk en Inkomen, Inburgering, Schuldhulpverlening, WMO, Maatschappelijk team, leerplicht en klant contactcentrum.

Opdracht
Als Functioneel Beheerder verzorg je zelfstandig en met collega's het beheer en/of het onderhoud van procesondersteunende applicaties en denk je mee over de afstemming tussen werkprocessen en het applicatielandschap. Je ondersteunt gebruikers, richt applicaties in, lost applicatievraagstukken op en geeft richtlijnen en adviezen voor het gebruik van de applicaties in de diverse processen. Wij zoeken een functioneel beheerder die geformuleerde inrichtingsvraagstukken projectmatig op kan pakken en realiseren.

  • Je bent medeverantwoordelijke voor de inrichting van vakapplicaties zoals Suites voor het  Sociaal Domein en Suite4Sociale Regie.

  • Je werkt nauw samen met de superusers, kwaliteitsmedewerkers, controller Sociaal Domein en teamleiders over het gebruik en de inrichting van de applicaties.

  • Bij afwezigheid of ziekte neem je waar voor de functioneel beheerder op het gebied van storingen.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder/applicatiebeheerder binnen het Sociaal Domein;
3. Beschikbaar per 21 oktober 2024 voor gemiddeld 24 uur per week;

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder/applicatiebeheerder binnen één of meerdere vakgebieden van het Sociaal Domein: de WMO, Maatschappelijk team en Werk en Inkomen (50 punten);
- 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen alle 3 de vakgebieden (45 punten);
- 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen alle 2 de vakgebieden (30 punten);
- 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen alle 1 de vakgebieden (15 punten);
- geen werkervaring binnen de vakgebieden (0 punten).
5. Aantoonbare werkervaring met de applicatie Suites voor het Sociaal Domein en/of Suite4 Sociale Regie (30 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie (15 punten);
7. Meerdere opdrachtgevers gehad binnen het Sociaal Domein (10 punten).

Competenties
-      Daadkrachtig;
-      Kan onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaak;
-      Communicatief vaardig;
-      Bruggenbouwer tussen applicatie en het inhoudelijk werk.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Minimaal 16 uur van de 24 uur op kantoor, overige uren kunnen thuis gewerkt worden.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 8 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 7 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

  • Bij gunning zal er om een Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen gevraagd worden.

Documenten:

Hoe werkt het?
Vind jouw droomopdracht
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je hebt aangemeld kan je direct op de vacature solliciteren, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is. Een groot deel van de vacatures is ook in te vullen als ZZP-er, indien gewenst stemmen wij graag met je af of dat voor deze vacature mogelijk is en wat het meest gunstige is.
Kies een opdracht
Voordelen van werken bij ons
Doorgroeien
Je gaat aan de slag bij een specialist in document- en informatiemanagement met veel doorgroeimogelijkheden.
Fun & Kennisdelen
Je wordt onderdeel van een hecht en ervaren team, met vakgenoten, kennisdeling, teamuitjes en meer fun.
Verdienen
Kom je in dienst? Dan verdien je een goed salaris, een reiskostenvergoeding voor het OV, een laptop en telefoon incl. abonnement, 5 werkweken verlof en 8% vakantiegeld per jaar. Ben je een zzp’er? Dan verdien je het aangegeven tarief p/u, waarbij wij een standaard fee hanteren van 10%. Bij langlopende opdrachten bouwt deze fee af. Wij regelen de facturatie.
Ontwikkelen & Verdiepen
Dankzij periodieke kennissessies, een opleidingsbudget bij GO Opleidingen, een gratis digitaal vakblad: Informatieprofessional en een lidmaatschap van de KNVI zijn er veel mogelijkheden voor ontwikkeling en verdieping.

Ben jij de Functioneel Beheerder Sociaal Domein die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.