thumbnail
thumbnail
Adviseur informatiebeleid

Gemeente Oldebroek

Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland

TIJDELIJK
Deze opdracht is verlopen
Geen maximum
20 Gelderland

Publicatiedatum:

10-03-2023

Sluitingsdatum:

20-03-2023

Begindatum:

01-04-2023

Einddatum:

01-10-2023

Opdrachtbeschrijving Friskijker en verbindende veranderaar met affiniteit op het gebied van informatiebeheer

Hier ga je werken
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!

Het team
Het team Dienstverlening is één van de acht teams in de gemeente Oldebroek. Het team omvat verschillende onderdelen, waaronder Documentaire Informatievoorziening (DIV). Er werken zo’n 10 medewerkers. We werken nauw samen met onze buurgemeenten Heerde en Hattem op het gebied van informatiebeheer.

Opdrachtomschrijving
De inhuurkracht die wij zoeken is zich bewust van het veranderende werkveld van informatievoorziening en- beheer en snapt wat dit betekent voor beleid en uitvoering. Als aanjager slaag je erin om het team in hun kracht te zetten en hen de organisatie te laten meenemen in deze veranderingen. Je weet om te gaan met uiteenlopende belangen bij intergemeentelijke samenwerking. Belangrijk is ook het structureel borgen van de nieuwe werkwijzen die met de verandering gepaard gaan. Ook ben je vanuit je rol deels aan het werk binnen onze H2O-samenwerking, het samenwerkingsverband van de gemeente Hattem, Heerde en Oldebroek, als het gaat je om de overgang naar een nieuw Zaaksysteem.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk)

  • Kandidaat beschikt over op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.

  • Kandidaat beschikt over op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 7 jaar in een soortgelijke opdracht (informatievoorziening, informatiebeheer, documentaire informatievoorziening).

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar ervaring met Documentaire Informatievoorziening (DIV).

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbare ervaring met digitaal zaakgericht werken en (implementatie en migratie van) zaaksystemen.

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbare ervaring met het opstellen van kwaliteits-, vervangingshandboek en bewaarstrategie.

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbare ervaring met het overbrengen van archieven en het opstellen van vernietigingslijsten conform landelijke selectielijsten.

Wensen

  • De gesprekken vinden plaats op vrijdag 24 maart tussen 9.00 en 12.00, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.

  • Kandidaat is per 1 april 2023 beschikbaar voor de gevraagde periode voor minimaal 16 tot 20 uur.

  • Kandidaat beschikt over op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 7 jaar in een soortgelijke opdracht (informatievoorziening, informatiebeheer, documentaire informatievoorziening).

  • De gevraagde werkervaring is opgedaan bij een gemeente en/ of gemeentelijk samenwerkingsverband.

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Naast onze kernwaarden: Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties:

    • Verbindend

    • Coachend

    • Empathisch

    • Overtuigingskracht

    • Communicatief

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Hoe werkt het?
Vind jouw droomopdracht
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je hebt aangemeld kan je direct op de vacature solliciteren, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is. Een groot deel van de vacatures is ook in te vullen als ZZP-er, indien gewenst stemmen wij graag met je af of dat voor deze vacature mogelijk is en wat het meest gunstige is.
Kies een opdracht
Voordelen van werken bij ons
Doorgroeien
Je gaat aan de slag bij een specialist in document- en informatiemanagement met veel doorgroeimogelijkheden.
Fun & Kennisdelen
Je wordt onderdeel van een hecht en ervaren team, met vakgenoten, kennisdeling, teamuitjes en meer fun.
Verdienen
Kom je in dienst? Dan verdien je een goed salaris, een reiskostenvergoeding voor het OV, een laptop en telefoon incl. abonnement, 5 werkweken verlof en 8% vakantiegeld per jaar. Ben je een zzp’er? Dan verdien je het aangegeven tarief p/u, waarbij wij een standaard fee hanteren van 10%. Bij langlopende opdrachten bouwt deze fee af. Wij regelen de facturatie.
Ontwikkelen & Verdiepen
Dankzij periodieke kennissessies, een opleidingsbudget bij GO Opleidingen, een gratis digitaal vakblad: Informatieprofessional en een lidmaatschap van de KNVI zijn er veel mogelijkheden voor ontwikkeling en verdieping.

Ben jij de Adviseur informatiebeleid die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.