thumbnail
thumbnail
DAS1.2024-57 Functioneel beheerder

Gemeente Leiden

Stadhuisplein 1, 2311 EJ Leiden, Nederland

TIJDELIJK
Deze opdracht is verlopen
85
32 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

05-09-2024

Sluitingsdatum:

18-09-2024

Begindatum:

09-10-2024

Einddatum:

09-10-2025

Omschrijving van de opdracht
Vanwege tijdelijk uitval binnen het functioneel beheer team sociaal domein is gemeente Leiden op zoek naar een Functioneel beheerder. Het functioneel beheer van de applicaties waar de 4 regiogemeenten mee werken, is centraal ondergebracht bij afdeling IV-operatie van de gemeente Leiden. Binnen deze afdeling zijn er 4 functioneel beheer teams. Als functioneel beheerder kom je straks te werken in het team domein sociaal.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Op hoofdlijnen gaat het om de volgende werkzaamheden:

  • Het uitvoeren van het dagelijks beheer van Allegro en alle daar aan gerelateerde toepassingen waarvoor het in gebruik is

  • Je analyseert vragen en problemen van o.a. gebruikers en draagt bij aan de oplossing ervan

  • Daarnaast begeleid je de implementatie van functionele wijzigingen

  • Je stemt de werking van de informatiesystemen af op zowel de interne als de externe wensen

  • Je adviseert over oplossingen van informatievraagstukken en beheert de systeemtabellen

  • Je organiseert en faciliteert de testactiviteiten en voert eventueel testwerkzaamheden uit

  • Je bewaakt de consistentie ten aanzien van autorisatieprofielen

  • Je beheert de functionele systeemdocumentatie en stelt deze eveneens op

  • Daarnaast beheer je handleidingen en beschrijvingen van functionele systeemcomponenten

  • Je treedt op als intermediair tussen de gebruikersorganisatie, de IV-organisatie en de leverancier(s). Je inventariseert en specificeert de gewenste en/of noodzakelijke aanpassingen van systemen

  • Ook denk je actief mee met de eindgebruikers en komt met eigen initiatieven om tot oplossingen te komen

  • Het adviseren hoe het beheer van Allegro te verbeteren en te zorgen dat deze verbeteringen worden doorgevoerd

  • Je bouwt rapportages in de applicatie Cognos.

De medewerkers werken 2 dagen op kantoor en 2 dagen thuis bij een fulltime dienstverband. Meer op kantoor werken mag, 2 dagen op kantoor werken is het minimum. Bij thuiswerken vindt afstemming plaats via Microsoft Teams.

De Overeenkomst
De initiële duur van de overeenkomst bedraagt 12 maanden, 32 uur per week, met optie tot verlenging van maximaal 36 maanden. De aanvangsdatum van de overeenkomst is op 9 oktober 2024. De overeengekomen tarieven staan vast en zijn onveranderlijk tot 9 oktober 2024. Opdrachtnemer is gerechtigd vanaf 10 oktober 2024 éénmaal per jaar de tarieven aan te passen aan de hand van ten hoogste het CBS prijsindexcijfer cao-lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020=100), Bedrijfstak/Branch M-N Zakelijke Dienstverlening, cao-sector particuliere bedrijven en indexcijfers cao-lonen per uur inclusief bijzondere beloningen, waarbij telkens het gepubliceerde jaarmutatiecijfer (percentage) wordt gehanteerd van het voorafgaande kalenderjaar (ontwikkeling ten opzichte van een jaar eerder).

Eisen

  • (Uiterlijke) startdatum op 15 oktober 2024 voor de gevraagde uren;

  • Minimaal 1 jaar werk ervaring als functioneel beheerder binnen Sociaal Domein.

  • HBO werk- en denkniveau.

Wensen

  • Subgunningscriterium 1: CV en Motivatiebrief (35/100 punten)
    Inschrijver dient een CV en Motivatiebrief te overleggen, waarin de opleiding(en), werkervaring en toelichting van de aangeboden kandidaat staat beschreven. De aanbestedende dienst wenst in deze documenten in ieder geval de volgende aspecten terug te zien: • Ervaring met het maken van rapportages met Cognos;

    • Ervaring in het werken met Topdesk is een pré.

    • Ervaring/Kennis met het beheren van de applicatie Allegro is een pré.

    • Het CV mag maximaal drie (3) A4 zijn en de motivatiebrief één (1) A4 in lettertype Arial 10 bestaan. Dit is inclusief Bijlagen.

    • Bij het overschrijden van het maximale aantal pagina’s, wordt alleen het maximale aantal pagina’s beoordeeld.

  • Subgunningscriterium 2 Gesprek (50/100 punten)
    De kandidaat wordt voor het gesprek uitgenodigd wanneer deze is beoordeeld met een “8” of hoger voor subgunningscriterium 1. CV en motivatiebrief. De aanbestedende dienst wenst in het gesprek in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:

    • Communicatief vaardig

    • Samenwerkingsgericht

    • Besluitvaardigheid

    • Stressbestendig

  • Subgunningscriterium 3 Prijs (15/100 punten)
    Voor deze uitvraag geldt een plafond bedrag van €85,-(uurtarief) excl. Btw en inclusief salariskosten, sociale lasten, algemene kosten, reis- en verblijfkosten en de kosten voor hulpmiddelen die noodzakelijke zijn bij de uitvoering van de opdracht. Inschrijving boven dit bedrag worden terzijde gelegd. Het uurtarief dient uitsluitend vermeld te worden op het offerte/prijs-formulier. Het is niet toegestaan om het tarief te vermelden op andere documenten zoals het CV en de Motivatiebrief. Uw inschrijving kan dan ter zijde worden gelegd.

    Score prijs
    De Inschrijver waarvan het uurtarief het laagst is, krijgt het maximale aantal punten. De overige Inschrijvers krijgen een score naar rato volgens de formule: Laagste uurtarief/uurtarief Inschrijver * (maximaal aantal punten) = score prijs. De score wordt afgerond op maximaal 2 decimalen achter de komma.

Documenten:

    Hoe werkt het?
    Vind jouw droomopdracht
    Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je hebt aangemeld kan je direct op de vacature solliciteren, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is. Een groot deel van de vacatures is ook in te vullen als ZZP-er, indien gewenst stemmen wij graag met je af of dat voor deze vacature mogelijk is en wat het meest gunstige is.
    Kies een opdracht
    Voordelen van werken bij ons
    Doorgroeien
    Je gaat aan de slag bij een specialist in document- en informatiemanagement met veel doorgroeimogelijkheden.
    Fun & Kennisdelen
    Je wordt onderdeel van een hecht en ervaren team, met vakgenoten, kennisdeling, teamuitjes en meer fun.
    Verdienen
    Kom je in dienst? Dan verdien je een goed salaris, een reiskostenvergoeding voor het OV, een laptop en telefoon incl. abonnement, 5 werkweken verlof en 8% vakantiegeld per jaar. Ben je een zzp’er? Dan verdien je het aangegeven tarief p/u, waarbij wij een standaard fee hanteren van 10%. Bij langlopende opdrachten bouwt deze fee af. Wij regelen de facturatie.
    Ontwikkelen & Verdiepen
    Dankzij periodieke kennissessies, een opleidingsbudget bij GO Opleidingen, een gratis digitaal vakblad: Informatieprofessional en een lidmaatschap van de KNVI zijn er veel mogelijkheden voor ontwikkeling en verdieping.

    Ben jij de DAS1.2024-57 Functioneel beheerder die deze organisatie zoekt?

    Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
    Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.