Stationsstraat 18, 9285 NH Buitenpost, Nederland
Publicatiedatum:
15 jul 2025Sluitingsdatum:
20 aug 2025Begindatum:
15 sept 2025Einddatum:
15 mrt 2026Uren per week:
16 - 36Als tijdelijke medewerker online dienstverlening ondersteun je de webredactie bij het dagelijks beheer van de gemeentelijke website en digitale formulieren. Je zorgt ervoor dat informatie actueel, toegankelijk en gebruiksvriendelijk is voor onze inwoners en ondernemers. Jij gaat werken in een team dat enthousiast is en de gebruiker centraal stelt. Het team zit volop in de doorontwikkeling jij kan hierbij ondersteunen door kanaal overstijgend te denken en werken. Je staat open voor nieuwe ideeën. Binnen het team zorgen jullie goed voor elkaar.
Deze functie is indicatief ingedeeld in schaal 7 cao Gemeenten. De functie moet nog definitief worden gewaardeerd.
Een deel van het takenpakket als medewerker online dienstverlening bestaat uit:
Plaatsen en actualiseren van content op de gemeentelijke website (CMS);
Controleren en verbeteren van de toegankelijkheid en leesbaarheid van webpaginas;
Ondersteunen bij het aanmaken, testen en beheren van digitale formulieren;
Signaleren van verbeterpunten in de online dienstverlening.
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe;
U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe;
Kandidaat heeft een afgeronde hbo-opleiding passend bij de opdracht;
Kandidaat heeft minimaal 2 jaar relevante en recente werkervaring in een soortgelijke functie in de afgelopen 5 jaar;
De kandidaat heeft aantoonbare kennis van webtoegankelijkheid (WCAG);
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met contentbeheer in een CMS;
Kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen;
Geen ZZP'er.
Mate van werkervaring bij een gemeentelijke organisatie;
Gewicht: 40 %
Mate van ervaring in het omzetten van moeilijke teksten naar B1-niveau;
Gewicht: 40 %
Mate van werkervaring in een soortgelijke functie.
Gewicht: 20 %
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van kwaliteit: 80 %
Gewicht van prijs: 20 %
Goede beheersing van de Nederlandse taal;
Nauwkeurige en gestructureerde werkwijze;
Goede communicatieve vaardigheden.
Jij gaat werken in een team dat enthousiast is en de gebruiker centraal stelt. Het team zit volop in de doorontwikkeling jij kan hierbij ondersteunen door kanaal overstijgend te denken en werken. Je staat open voor nieuwe ideeen. Binnen het team zorgen jullie goed voor elkaar.
Planning
De gesprekken vinden plaats op 28 augustus 2025. We vragen hier rekening mee te houden.
Interview
Als Inschrijver in de top 3 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Indien er geen klik is, of de kandidaten niet voldoen, houdt de opdrachtgever zich het recht voor om in gesprek te gaan met de kandidaten op plek 4, 5 en 6.
Optie tot verlenging
4 x 6 maanden
CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 3 pagina's A4. De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 september 2025 tot en met 15 maart 2026 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
De opdracht is voor 16 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.
Schaal
Deze functie is indicatief ingedeeld in schaal 7 cao Gemeenten. De functie moet nog definitief worden gewaardeerd.
Let op!:
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.