Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland
Publicatiedatum:
25 feb 2023Sluitingsdatum:
2 mrt 2023Begindatum:
1 apr 2023Einddatum:
31 jul 2023Uren per week:
32Organisatie
De Gemeente Arnhem hecht een groot belang voor het behalen van de successen om in deze tijd van forse ontwikkelingen en complexiteit de Informatiefunctie verregaand te professionaliseren. De maatschappelijke en technologische ontwikkelingen gaan met een immense snelheid en dat vraagt vooral op het Informatiedomein alle aandacht om te kunnen aanhaken, snel te schakelen en gericht te adviseren. Informatiemanagers van de Afdeling Informatie zijn de spin in het web om deze ontwikkelingen af te stemmen tussen business en IT.
Door uitval van een medewerker zoeken we op korte termijn een informatiemanager die vooral ingezet kan worden op de thema’s “Digitale werkplek” en “Veiligheid en openbare orde”.
Er liggen een aantal concrete op te pakken (deels al lopende) activiteiten/zaken:
Meenemen business (adoptie) in de migratie van vaste telefonie naar Teams-omgeving in een al lopend project.
Meenemen business (adoptie) in de migratie naar Sharepoint in een al lopend project.
Informatieplanning bij afdeling Veiligheid. Afstemmen met en opzetten planning realisatie informatiebehoefte van de afdeling Veiligheid.
Applicatieselectie voor kernactiviteiten bij Afdeling Veiligheid.
Vasstellen behoefte en deelnemen in de werkzaamheden voor de aanbesteding vervanging van camera’s in de stad.
Eisen
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all- in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten).
De inhurende organisatie zal bij gunning van opdracht een integriteitsverklaring overhandigen aan de kandidaat welke ondertekend dient te worden. Hier dient u als aanbieder mee akkoord te gaan.
De kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO+ opleiding
De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als informatiemanager in een gemeentelijke organisatie
Wensen
De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als informatiemanager in een gemeentelijke organisatie
De volgende competenties zullen worden getoetst tijdens het gesprek:
planmatig
resultaatgericht
gestructureerd
communicatieve vaardigheden
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.