Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt.  Neem alvast contact op  met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur informatiemanagement

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

TIJDELIJK
Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

25 feb 2023

Sluitingsdatum:

2 mrt 2023

Begindatum:

1 apr 2023

Einddatum:

31 jul 2023

Uren per week:

32

Organisatie 
De Gemeente Arnhem hecht een groot belang voor het behalen van de successen om in deze tijd van forse ontwikkelingen en complexiteit de Informatiefunctie verregaand te professionaliseren. De maatschappelijke en technologische ontwikkelingen gaan met een immense snelheid en dat vraagt vooral op het Informatiedomein alle aandacht om te kunnen aanhaken, snel te schakelen en gericht te adviseren. Informatiemanagers van de Afdeling Informatie zijn de spin in het web om deze ontwikkelingen af te stemmen tussen business en IT.

Door uitval van een medewerker zoeken we op korte termijn een informatiemanager die vooral ingezet kan worden op de thema’s “Digitale werkplek” en “Veiligheid en openbare orde”.

Er liggen een aantal concrete op te pakken (deels al lopende) activiteiten/zaken:

  • Meenemen business (adoptie) in de migratie van vaste telefonie naar Teams-omgeving in een al lopend project.

  • Meenemen business (adoptie) in de migratie naar Sharepoint in een al lopend project.

  • Informatieplanning bij afdeling Veiligheid. Afstemmen met en opzetten planning realisatie informatiebehoefte van de afdeling Veiligheid.

  • Applicatieselectie voor kernactiviteiten bij Afdeling Veiligheid.

  • Vasstellen behoefte en deelnemen in de werkzaamheden voor de aanbesteding vervanging van camera’s in de stad.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all- in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten).

  • De inhurende organisatie zal bij gunning van opdracht een integriteitsverklaring overhandigen aan de kandidaat welke ondertekend dient te worden. Hier dient u als aanbieder mee akkoord te gaan.

  • De kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO+ opleiding

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als informatiemanager in een gemeentelijke organisatie

Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als informatiemanager in een gemeentelijke organisatie

  • De volgende competenties zullen worden getoetst tijdens het gesprek:

    • planmatig

    • resultaatgericht

    • gestructureerd

    • communicatieve vaardigheden

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Hoe werkt het?

Onze voordelen
Wil jij als freelance informatieprofessional ook de voordelen en kansen ervaren die wij jou kunnen bieden? Lees hier meer!
Collega's
Je kunt altijd terugvallen op collega informatieprofessionals als je hulp nodig hebt.
Handige formats
Maak gebruik van bewezen formats en voorbeelden die wij beschikbaar stellen.
Relevante kennis
Wij hebben relevante kennis van de markt. Zo blijf jij altijd op de hoogte.
Netwerk
Profiteer van ons netwerk van opdrachtgevers en professionals.
Punten sparen
Gedurende jouw opdracht spaar je voor opleidingspunten, te gebruiken bij GO Opleidingen.
Vakblad abonnement
Krijg gratis een abonnement op het vakblad Informatieprofessional.
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.