thumbnail
thumbnail
Functioneel beheerder afdeling Burgerzaken

Gemeente Renkum

Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek, Nederland

TIJDELIJK
Deze opdracht is verlopen
€ 100,00
24 Gelderland

Publicatiedatum:

08-02-2024

Sluitingsdatum:

16-02-2024

Begindatum:

01-03-2024

Einddatum:

31-07-2024

Opdracht omschrijving
Als functioneel beheerder vertaal je wensen en behoeften van gebruikers naar inrichting en toepassingen en blijf je kijken naar mogelijkheden voor verbetering. Je volgt de ontwikkelingen in het vakgebied en applicaties en signaleert noodzakelijke aanpassingen van beleid.

Verantwoordelijkheden

  • Je maakt beheerplannen voor de door jouw beheerde applicaties en je zorgt dat processen actueel zijn.

  • Je ontwikkelt en implementeert beheersinstrumenten, methoden en technieken.

  • Tenslotte maak en bewaak je de planning en kwaliteit van het functioneel beheer, analyseer je verstoringen en los je deze op. 

  • Je zorgt voor het goed, stabiel en veilig functioneren van onze informatiesystemen. Waarbij je verantwoordelijk bent voor het gebruikersbeheer.

  • Tevens instrueer je nieuwe gebruikers en draagt zorg voor het actualiseren van de gebruikershandleidingen. 

  • Jij zorgt ervoor dat onze collega’s hun werk zo goed mogelijk uit kunnen voeren en maakt daardoor dienstverlening mogelijk aan inwoners en ondernemers. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-03 tot en met 31-07 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente. Sjabloon : CV template Algemeen 1.6 (1).doc

  • Eis 2. Opleiding (minimale opleiding): Bachelor (hbo) werk- en denkniveau; Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

  • Eis 3. Gevraagde werkervaring: Minimaal 3 jaar werkervaring in de rol van functioneel beheerder. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

  • Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: Analytisch vermogen Klantgerichtheid Resultaatgerichtheid Pro-actief Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.

  • Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Let op, als deze opdracht direct aan een ZZP’er gegund wordt zal het contractmanagement door Haert uitgevoerd worden. Voor onze modelovereenkomst, zie bijlage. Als de opdracht gegund wordt aan een consultant in loondienst of ZZP’er via een intermediair voert Haert ook het contractmanagement uit, zie bijlage voor de overeenkomst.“

Wensen

  • Wens 1. Opleiding (minimale opleiding): Een opleidingsachtergrond in Informatica en/of bedrijfskunde. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (30%)

  • Wens 2. Minimale werkervaring: Minimaal 5 aantal jaar (werk)ervaring, waarvan minimaal 3 als functioneel beheerder binnen de afdeling burgerzaken. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (30%)

  • Wens 3. Minimale werkervaring: Ervaring met het implementeren van de E-diensten Burgerzaken. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (20%)

  • Wens 4. Kennis van: BiSL Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (20%)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Hoe werkt het?
Vind jouw droomopdracht
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je hebt aangemeld kan je direct op de vacature solliciteren, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is. Een groot deel van de vacatures is ook in te vullen als ZZP-er, indien gewenst stemmen wij graag met je af of dat voor deze vacature mogelijk is en wat het meest gunstige is.
Kies een opdracht
Voordelen van werken bij ons
Doorgroeien
Je gaat aan de slag bij een specialist in document- en informatiemanagement met veel doorgroeimogelijkheden.
Fun & Kennisdelen
Je wordt onderdeel van een hecht en ervaren team, met vakgenoten, kennisdeling, teamuitjes en meer fun.
Verdienen
Kom je in dienst? Dan verdien je een goed salaris, een reiskostenvergoeding voor het OV, een laptop en telefoon incl. abonnement, 5 werkweken verlof en 8% vakantiegeld per jaar. Ben je een zzp’er? Dan verdien je het aangegeven tarief p/u, waarbij wij een standaard fee hanteren van 10%. Bij langlopende opdrachten bouwt deze fee af. Wij regelen de facturatie.
Ontwikkelen & Verdiepen
Dankzij periodieke kennissessies, een opleidingsbudget bij GO Opleidingen, een gratis digitaal vakblad: Informatieprofessional en een lidmaatschap van de KNVI zijn er veel mogelijkheden voor ontwikkeling en verdieping.

Ben jij de Functioneel beheerder afdeling Burgerzaken die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.