thumbnail
thumbnail
Allround informatiebeheerders

Gemeente Land van Cuijk

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

TIJDELIJK
Deze opdracht is verlopen
55
36 Noord-Brabant

Publicatiedatum:

18-01-2023

Sluitingsdatum:

31-01-2023

Begindatum:

01-03-2023

Einddatum:

01-01-2024

Organisatie
Voor de gemeente Land van Cuijk zijn we binnen Team ICT & Informatiebeheer op zoek naar een allround informatiebeheerders. De werkzaamheden zullen bestaan uit het archiveren van achterstallige (van met name) analoge archiefwerkzaamheden van de voormalige gemeenten en het verwerken in ons zaaksysteem Join Zaak & Document. Het beoordelen en afvoeren van analoge dossiers van dynamisch naar het semistatisch archief behoort ook tot de taken. Daarnaast dienen een aantal blokken archief inhoudelijk en materieel te worden geschoond ten behoeve van overbrenging naar de archiefbewaarplaats.

Kandidaatomschrijving
We zoeken iemand die ruime ervaring heeft met bovenvermelde werkzaamheden en de gemeentelijke processen kent. Daarnaast kun je gemeentelijke Selectielijst(en) toepassen. Het bekend zijn met de applicatie Join Zaak & Document is een pré. Het splitsen van de werkzaamheden in afzonderlijke projecten behoort tot de mogelijkheden.

Eisen

  • De kandidaat heeft ruime ervaring met en kennis over het toepassen van de gemeentelijke Selectielijst(en)

Gunningscriteria

  • De kandidaat heeft ruime ervaring met en kennis over het toepassen van de gemeentelijke Selectielijst(en)

  • De kandidaat kent de gemeentelijke werkprocessen

  • De kandidaat heeft in de afgelopen vijf jaren een aantal vergelijkbare trajecten uitgevoerd bij een gemeentelijke organisatie

  • De kandidaat heeft ervaring met het werken in de zaakapplicatie Join Zaak & Document (van Decos)

  • De kandidaat heeft relevante scholing gevolgd (bv. SOD, LRM, VVA etc.)

Interviewplanning
z.s.m. na sluiting

Toelichting op rooster
We zoeken in 2 kandidaten die 32 tot 36 uur per week aan de slag kunnen (totaal dus tussen de 64 en 72 uur per week)

Dienstencategorie
Andere diensten

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Hoe werkt het?
Vind jouw droomopdracht
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je hebt aangemeld kan je direct op de vacature solliciteren, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is. Een groot deel van de vacatures is ook in te vullen als ZZP-er, indien gewenst stemmen wij graag met je af of dat voor deze vacature mogelijk is en wat het meest gunstige is.
Kies een opdracht
Voordelen van werken bij ons
Doorgroeien
Je gaat aan de slag bij een specialist in document- en informatiemanagement met veel doorgroeimogelijkheden.
Fun & Kennisdelen
Je wordt onderdeel van een hecht en ervaren team, met vakgenoten, kennisdeling, teamuitjes en meer fun.
Verdienen
Kom je in dienst? Dan verdien je een goed salaris, een reiskostenvergoeding voor het OV, een laptop en telefoon incl. abonnement, 5 werkweken verlof en 8% vakantiegeld per jaar. Ben je een zzp’er? Dan verdien je het aangegeven tarief p/u, waarbij wij een standaard fee hanteren van 10%. Bij langlopende opdrachten bouwt deze fee af. Wij regelen de facturatie.
Ontwikkelen & Verdiepen
Dankzij periodieke kennissessies, een opleidingsbudget bij GO Opleidingen, een gratis digitaal vakblad: Informatieprofessional en een lidmaatschap van de KNVI zijn er veel mogelijkheden voor ontwikkeling en verdieping.

Ben jij de Allround informatiebeheerders die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.