Eusebiusbuitensingel 53, 6828 HZ Arnhem, Nederland
Publicatiedatum:
17 jun 2025Sluitingsdatum:
30 jun 2025Begindatum:
1 jul 2025Einddatum:
31 okt 2025Uren per week:
36Opdrachtomschrijving
Voor de ondersteuning van ons team zijn wij op zoek naar een ervaren en klantgerichte Beheerder AV-middelen. In deze rol ben je samen met collega’s verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van audiovisuele middelen binnen diverse gemeentelijke locaties. Je werkzaamheden zijn gericht op het operationeel houden, beheren en ondersteunen van AV-systemen in onder andere vergaderruimtes, raadszalen, commissiekamers en bij narrowcasting. De inhuuraanvraag is vanwege piekwerkzaamheden de komende maanden en om vakanties van collega's op te vangen.
Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:
Dagelijks beheer van AV-middelen binnen gemeentelijke gebouwen, waaronder:
Narrowcasting-systemen;
AV-installaties in raadszalen en commissiekamers;
AV-voorzieningen in vergaderruimtes, inclusief Roombooker-panelen;
Technisch beheer van audioapparatuur (zoals recorders) en bedieningssystemen;
Inrichten en technisch beheren van mini computers (Next Unit of Computing) ten behoeve van Teams VC en vergadersystemen;
Registratie en beheer van AV-componenten in Topdesk (CMDB);
Oplossen van incidenten en technische storingen;
Klantgerichte ondersteuning op locatie;
Werken volgens planning, ook onder tijdsdruk.
Locatie:
Diverse gemeentelijke locaties, zoals Rheden (De Steeg), Renkum (Oosterbeek) en Arnhem (reisbereidheid vereist)
Men kan gebruik maken van vervoersmiddelen van De Connectie / Arnhem, een eigen auto is dus niet nodig.
Interviews staan gepland voor: 3 Juli tussen 10.00 uur en 12.00 uur (Graag hier alvast rekening mee houden)
Toelichting op uur per week: Min. 24 max. 36 uur per week. Hybride niet mogelijk.
Kandidaat omschrijving
Minimaal HBO werk- en denkniveau;
Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring als AV-beheerder;
Kennis van en ervaring met:
Narrowcasting;
(Technisch) beheer van audioapparatuur en AV-bedieningsmiddelen;
Inrichting en technisch beheer van mini-PC’s (NUC’s);
Topdesk (CMDB);
Sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden;
Klantgericht, oplossingsgericht, proactief en flexibel;
In staat om zelfstandig en nauwkeurig te werken;
In bezit van rijbewijs B in verband met werkzaamheden op verschillende locaties.
CV-eisen
Zorg voor een duidelijke omschrijving van het profiel en laat hierbij de eisen en wensen duidelijk naar voren komen. Plaats in het CV ook (indien van toepassing) de gegevens van de verantwoordelijke accountmanager met naam, e-mailadres én telefoonnummer zodat wij weten met wie wij contact op kunnen nemen. Benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
Eisen en Wensen
Dit zijn eisen en dit moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Benoem de eisen expliciet in het CV en geef een beschrijving van de werkzaamheden.
De aangeboden kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit kan blijken uit een diploma of relevante werkervaring.
10p
De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als AV-beheerder of in een vergelijkbare functie, opgedaan in de periode vanaf 2020.
10p
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met:
15p
Narrowcasting-systemen;
Technisch beheer van audioapparatuur (zoals recorders) en bedieningssystemen in vergaderomgevingen;
Het inrichten en beheren van mini-PC’s (Next Unit of Computing) t.b.v. Teams VC en vergadersystemen.
De kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met het gebruik van Topdesk, met name voor het registreren en beheren van AV-middelen (CMDB).
15p
De kandidaat is in het bezit van een geldig rijbewijs B.
10p
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met AVondersteuning in raadszalen en/of commissiekamers of soortgelijke. Ervaring in deze context wordt gewaardeerd vanwege de specifieke technische en functionele eisen.
Onvoldoende (0 Punten)
Matig (2 Punten)
Voldoende (4 Punten)
Ruim voldoende (6 Punten)
Goed (8 Punten)
Uitstekend (10 Punten)
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het ondersteunen van gebruikers op locatie. Denk aan het begeleiden van vergaderingen, oplossen van storingen en ondersteunen bij het gebruik van AVmiddelen.
10p
Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid Deze is terug te vinden op: https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijnloopbaan/competentietaal-rijk
De uitgevraagde competenties voor deze rol zijn:
Accuraat werken (5 punten)
Klantgericht (5 punten)
Oordeelsvorming (5 punten)
Samenwerken (5 punten)
Punten worden door de gesprekspartners toegekend tijdens een gesprek waarna deze hier verwerkt zullen worden. Deze dienen dus niet ingevuld te worden door de leverancier.
Let op!:
De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.