Medewerker gegevensbeheer A

De Connectie

Eusebiusbuitensingel 53, 6828 HZ Arnhem, Nederland

LOONDIENST
Sluit over 2 dagen
60 36 Gelderland

Publicatiedatum:

8 mei 2025

Sluitingsdatum:

16 mei 2025

Begindatum:

26 mei 2025

Einddatum:

1 aug 2025

Uren per week:

36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een advies- of detacheringsbureau, dan kunnen wij (met akkoord van jouw huidige werkgever) jou aanbieden op deze opdracht. Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening. Ook kan je bij ons in dienst om deze opdracht in te vullen.

Medewerker Gegevensbeheer WOZ

Organisatie
De Connectie is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Arnhem, Renkum en Rheden en biedt een breed scala aan gemeentelijke diensten. Als shared service organisatie verzorgt De Connectie onder andere de bedrijfsvoering en dienstverlening voor deze gemeenten, met als doel efficiënte en kwalitatieve ondersteuning te bieden. De afdeling Belastingen speelt hierin een cruciale rol en is verantwoordelijk voor het heffen en innen van gemeentelijke belastingen, waaronder de uitvoering van de Wet Waardering Onroerende Zaken (WOZ).

Functieomschrijving
Als Medewerker Gegevensbeheer WOZ ben je voor deze opdracht verantwoordelijk voor het screenen van marktgegevens (objectkenmerkencontrole) vanuit I-WOZ en bij afwijkingen deze corrigeren in onze WOZ administratie van GOUW-IT

Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Het verzamelen, beheren en actualiseren van objectgegevens in de WOZ-administratie.

  • Controleren en verwerken van mutaties in het WOZ-bestand.

  • Analyseren van bouwtekeningen en andere relevante documenten om objectkenmerken vast te stellen.

  • Werken met geautomatiseerde systemen zoals GOUW Belastingen, Way2GO en Bluebeam om gegevens effectief en accuraat te verwerken.

Functie-eisen
Wij zoeken een collega die:

  • Minimaal een mbo-opleiding heeft afgerond in een relevante richting, zoals Vastgoed & Makelaardij, Bouwkunde of een andere administratieve of juridische opleiding.

  • Ervaring heeft met WOZ-processen en het gebruik van geautomatiseerde systemen zoals GOUW Belastingen, Way2GO en Bluebeam.

  • Nauwkeurig en analytisch te werk gaat en beschikt over een sterk kwaliteitsbewustzijn

  • Kennis heeft van wet- en regelgeving rondom de Wet WOZ of bereid is zich hierin te verdiepen.

CV-eisen
Zorg voor een duidelijke omschrijving van het profiel en laat hierbij de eisen en wensen duidelijk naar voren komen. Plaats in het CV ook (indien van toepassing) de gegevens van de verantwoordelijke accountmanager met naam, e-mailadres én telefoonnummer zodat wij weten met wie wij contact op kunnen nemen.

Eisen
Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

  1. De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer

  2. De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig diploma op minimaal MBO4 niveau in een relevante richting.
    50p

  3. De kandidaat heeft aantoonbaar werkervaring als opgedaan als Medewerker gegevensbeheer WOZ
    50p

Wensen
Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

  1. De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van de applicatie GOUW-Belastingen
    20p

  2. De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van de applicatie Way2GO en Bluebeam

    • 0/5= Onvoldoende t.a.v. de overige aanbiedingen

    • 2/10 = Matig t.a.v. de overige aanbiedingen

    • 4/10 = Voldoende t.a.v. de overige aanbiedingen

    • 6/10 = Ruim voldoende t.a.v. de overige aanbiedingen

    • 8/10 = Goed t.a.v. de overige aanbiedingen

    • 10/10= Uitstekend t.a.v. de overige aanbiedingen

  3. Tijdens een eventueel verificatiegesprek wordt er getoetst op de volgende competenties conform de Competentiegids van Het Rijk:

    • Accuraat Werken (10 punten)

    • Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid (10 punten)

    • Samenwerken (10 punten)

Punten worden na een gesprek toegekend door de gesprekspartners

Aanvullende informatie

  • Selectiegesprekken data en/of info: Gesprekken vinden plaats in de week van 19 mei op dinsdag, woensdag en/of donderdag live op het Stadskantoor te Arnhem tussen 13 en 15 uur. Zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is tijdens deze momenten. Er kan helaas niet worden geschoven met intakes.

  • Toelichting op uur per week: Omvang van de opdracht is naar verwachting 200 uur in totaal - Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend

Let op!: Deze opdracht is niet geschikt voor de inzet van een ZZP'er vanwege de Wet DBA. Functie is onder leiding en gezag en ingebed in de organisatie. 

Hoe werkt het?

Onze voordelen
Wil jij als freelance informatieprofessional ook de voordelen en kansen ervaren die wij jou kunnen bieden? Lees hier meer!
Collega's
Je kunt altijd terugvallen op collega informatieprofessionals als je hulp nodig hebt.
Handige formats
Maak gebruik van bewezen formats en voorbeelden die wij beschikbaar stellen.
Relevante kennis
Wij hebben relevante kennis van de markt. Zo blijf jij altijd op de hoogte.
Netwerk
Profiteer van ons netwerk van opdrachtgevers en professionals.
Punten sparen
Gedurende jouw opdracht spaar je voor opleidingspunten, te gebruiken bij GO Opleidingen.
Vakblad abonnement
Krijg gratis een abonnement op het vakblad Informatieprofessional.