Batterij 12, 7141 JL Groenlo, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jun 2026Publicatiedatum:
31 okt 2025Beleidsstukken rondom privacy opstellen conform het IBD voorbeeld en deze eind dit jaar in werking laten treden.
Verwerkingsregister actualiseren en een werkwijze ontwikkelen om dit te borgen.
Werkwijze inregelen over hoe om te gaan met DPIA en betrokkenen intern hierover te informeren.
Beoordelen of een DPIA nodig is en ondersteunen met de uitvoering.
Privacyverklaring actualiseren.
Als privacy officer ben je hét aanspreekpunt als het gaat om privacy en gegevensbescherming. Je verstrekt gevraagd en ongevraagd advies aan collega’s en het management en ziet toe op de naleving van de AVG en interne privacyregels. Je werkt niet alleen, maar maakt onderdeel uit van het team Processen waar onder andere onze kwaliteitsmedewerkers werkzaam zijn.
Aantoonbare werkervaring als privacy officer in het sociaal domein (15 punten);
Aantoonbare werkervaring met het opstellen van beleidsstukken rondom privacy (20 punten);
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als privacy officer (30 punten);
Aantoonbare werkervaring met een DPIA (Data Protection Impact Assessment) (20 punten);
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (15 punten).
Aanpassingsvermogen;
Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
Motiveren;
Analyserend vermogen.
Sinds 1 januari 2022 zijn de krachten van Sociale dienst Oost Achterhoek en Werkbaan Oost gebundeld in Fijnder, werkleerbedrijf Oost Achterhoek.
Fijnder is één van de grootste sociale werkbedrijven van de Achterhoek en een samenwerkingsverband van de gemeenten Berkelland, Oost-Gelre en Winterswijk. Samen met andere ketenpartners in het sociaal domein zetten we ons proactief in voor een zo optimaal mogelijke deelname van onze inwoners aan de samenleving. Zelfredzaamheid is hierin een belangrijke waarde. Onze missie is:
”Wij geloven dat iedereen van betekenis wil en kan zijn”
Deze missie hanteren we zowel voor onze klanten als voor de medewerkers in onze eigen organisatie. Wil jij van betekenis zijn? Kom dan werken bij Fijnder!
De door de opdrachtgevende gemeenten aan ons doorverwezen inwoners begeleiden we bij hun actieve deelname aan de samenleving, (re)integratie in het arbeidsproces en het verkrijgen van een inkomen. Dit doen we door die inwoners de nodige aandacht te geven, ons flexibel op te stellen, en doelgericht te werken aan resultaten. Het is onze kracht dat we toegankelijk, gedreven en verbindend zijn. In onze dienstverlening gaan we uit van de vraag van de inwoner; we sluiten aan bij de belevingswereld. We bieden, naast inkomensondersteuning, integrale hulp voor alle inwoners die dat nodig hebben bij hun (re)integratie: van arbeidsmatige dagbesteding tot regulier werk. Voor de inwoner is de weg naar de juiste dienstverlening simpel en eenvoudig. Dat doen we in nauwe samenwerking met de drie opdrachtgevende gemeenten. Ons pand staat op een industrieterrein aan de N18 in Groenlo. Om precies te zijn is het adres vanaf 1 maart 2022: Batterij 10-12. Ons pand staat symbool voor wat we zijn: een bedrijf waar je kunt werken en leren.
Fijnder is jong en ambitieus. In een ongedwongen sfeer werken we aan een proactieve, resultaatgerichte en transparante organisatie. Onze ambities zijn gericht op het vergroten van efficiency, kwaliteit en resultaat. We hebben gekozen voor integraal management en een coachende stijl van leidinggeven. De mensen die bij onze organisatie werken zijn flexibel, omgevingsbewust, resultaatgericht en gericht op samenwerking. Als je beschikt over een flinke dosis zelfstandigheid, tact en ondernemingszin, efficient kunt werken, goed kunt communiceren en procesverantwoordelijk wilt zijn, ontmoeten we je graag voor een gesprek.
Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen
De externe administratieve broker beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 15 cvs die aan de organisatie worden voorgelegd
De externe administratieve broker beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria. De 15 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door de externe administratieve broker zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 11 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 10 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Fee van de externe administratieve broker
De externe administratieve broker brengt voor deze opdracht 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Opties verlenging
1 x 6 maand(en)
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 4 november 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 5 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunnen ingediend worden via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunnen telefonisch gesteld worden. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 6 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.
