Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland
Publicatiedatum:
10 jul 2025Sluitingsdatum:
24 jul 2025Begindatum:
1 aug 2025Einddatum:
31 jul 2026Uren per week:
32 - 36De afdeling Erfpacht en Uitgifte van directie Grond en Ontwikkeling binnen de gemeente Amsterdam is op zoek naar een SCRUM-ontwikkelaar voor de doorontwikkeling van de bedrijfsapplicatie Hermes. De aanvraag voor eeuwigdurende erfpacht kan via de zogenaamde Overstapportaal worden gedaan. Het portaal haalt hiertoe informatie uit de bedrijfsapplicatie Hermes op. Een erfpachter kan de aanbieding ook online accorderen.
Werkzaamheden
Er moet een ongoing samengesteld geheel van aanpassingen worden doorgevoerd aan de bedrijfsapplicatie Hermes, webportaal Overstapportaal en koppelvlakken met andere applicaties (Mijn Erfpacht, DOCwerker voor Documentmanagement, Documentgenerator, Apex WVS). Dit vaak aan de hand van regel en wetgeving.
Dit gebeurt in een scrumteam met een diverse samenstelling van ontwikkelaars, functioneel beheerders, DevOPs engineers en specialisten van de afdeling erfpacht en uitgifte. Tevens lever je informatie en kennis aan het vernieuwingsprogramma Erfpacht & Uitgifte t.b.v. de nieuwe erfpacht applicatie.
Dit dient duidelijk geel gemarkeerd in het cv te staan.
De motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.
Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau.
De aangeboden kandidaat heeft kennis en ervaring met het Amsterdamse erfpachtstelsel.
De aangeboden kandidaat heeft kennis en ervaring van de koppelvlakken binnen de erfpachten met andere applicaties (Overstapportaal, Mijn Erfpacht, Docwerker, Documentgenerator en Apex WVS).
De aangeboden kandidaat heeft kennis en ervaring met het programmeren van bedrijfsapplicaties.
Dit dient duidelijk geel gemarkeerd in het cv te staan.
De motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur kennis van architectuurprincipes en datamanagement.
15p
De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur minimaal 8 jaar ervaring als ontwikkelaar met Emacs, Python Django, Git, PostgreSQL, DRF, Selenium, JIRA, Postman, GitLab, Sphinx, Weasyprint, OAuth, openpyxl, virtualenv, Linux.
20p
De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur kennis van architectuurprincipes en datamanagement.
15p
De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met opdrachten betreffende het Amsterdamse Erfpachtstelsel.
15p
De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur ervaring bij de lokale overheid specifiek over het onderwerp erfpacht.
15p
Het uurtarief voor deze tender bedraagt maximaal € 92,-
Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen.
20p
Analytisch vermogen
5p
Omgevingsbewustzijn
5p
Klantgerichtheid
5p
Samenwerken
5p
Resultaatgerichtheid
5p
Verantwoordelijkheid
5p
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.
De opdrachtgever(s)
De afdeling Informatievoorziening werkt voor het hele cluster Ruimte en Economie en voorziet burgers, bedrijven en bezoekers van Amsterdam van informatie. Deze informatie is in deze functie is hoofdzakelijk gericht op erfpacht. We stellen de informatie ook beschikbaar voor onze stedelijke collega’s en externe ketenpartners. In toenemende mate voorzien we zelfs apparaten van informatie. Dat doen we met softwaretoepassingen, gegevensbestanden en documentverzamelingen.
Planning interviews
z.s.m. na sluiting
Beoordeling Interview
Om de functie of opdracht goed uit te kunnen voeren moet de kandidaat over bepaalde competenties beschikken.
Ook wordt van alle medewerkers en 'externe inzet' van de gemeente Amsterdam verwacht dat zij open, actief en integer zijn.
De opdrachtgever heeft voor deze offerteaanvraag de onderstaande competenties als eis gesteld.
Er wordt aangegeven welk niveau van beheersing vereist is (basis, gevorderd of expert).
De kandidaat moet in staat zijn om de beheersing van de competenties tijdens het gesprek aan te kunnen tonen.
De beheersing van de competenties wordt tijdens het interview beoordeeld door de opdrachtgever. Aan alle kandidaten worden dezelfde vragen gesteld om te kunnen toetsen in welke mate ze aan de competenties voldoen.
De vragen die door de opdrachtgever worden gesteld worden vooraf niet bekend gemaakt.
Per competentie wordt een cijfer (0-10) gegeven met onderbouwing. De gemeente kan besluiten vooraf een weging mee te geven aan de competenties.
De score van de kandidaat op de competenties dient per competentie minimaal een 6 te zijn. Als dat niet het geval is, dan wordt de offerte ter zijde gelegd.
De beoordeling van het interview leidt tot de rangorde die bepaalt welke leverancier de opdracht gegund krijgt.
CV-eisen
U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot. Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling. Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
Aanvullende informatie
Leverancier dient te handelen namens de bepalingen zoals opgenomen in artikel 8 van de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Voor meer informatie zie: artikel 8, wet WAADI
Om arbeidskrachten ter beschikking te stellen voor Gemeente Amsterdam dient uw organisatie in het kader van de wet Waadi geregistreerd te staan bij de Kamer van Koophandel. Om te controleren of deze registratie voor u van toepassing is doe de Waadi check
Werklocatie: Weesperplein, 8, 1018XA, AMSTERDAM
Optioneel tot verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden.
U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat.
Vul in:
organisatie
naam contactpersoon
telefoonnummer contactpersoon.
Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.
Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn
Let op!:
De opdracht wordt uitgevoerd onder leiding en toezicht van de gemeente en is beoordeeld als een opdracht die door de Inschrijver wordt ingevuld. Volgens de inschrijvingsvoorwaarden (in overeenstemming met de Wet DBA) kan een zelfstandige zonder personeel (zzper) niet inschrijven of worden aangeboden voor deze opdracht. De kandidaat die wordt aangeboden, moet op het moment van start opdracht in loondienst zijn bij de Inschrijver. Ook zzpers met een B.V., die naast zichzelf geen andere medewerkers in dienst heeft van deze B.V., worden uitgesloten voor het Inschrijven op deze opdracht.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.