Julianastraat 6, 2411 CV Bodegraven, Nederland
Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
1 okt 2026Publicatiedatum:
19 dec 2025Als Frontoffice Medewerker Burgerzaken ben jij hét gezicht van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk. Je ontvangt inwoners met een glimlach en helpt hen met uiteenlopende vragen en verzoeken. Of het nu gaat om een paspoort, verhuizing, geboorteaangifte of inschrijving vanuit het buitenland – jij zorgt ervoor dat iedereen snel en zorgvuldig geholpen wordt.
Werkzaamheden:
Beantwoorden van vragen aan de balie, telefoon en via e-mail;
Verwerken van aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels en andere burgerzakenproducten;
Beoordelen van documenten op juistheid en volledigheid;
Ondersteunen bij verkiezingen en andere gemeentelijke projecten;
Zorgen voor een uitstekende klantbeleving bij elk contactmoment.
Minimaal een mbo 4 opleidingsniveau, aangevuld met ruime praktijkervaring op Burgerzaken en de bereidheid om je kennis van wet- en regelgeving voortdurend bij te houden;
Je bent in het bezit van de module B1a en de B2 van de NVVB;
Uitstekende communicatieve vaardigheden en inlevingsvermogen;
Bereidheid om volgens een rooster en af en toe maandagavonden te werken;
Je bent goed in het werken met (nieuwe) digitale programma's.
Klant: Gemeente Bodegraven Reeuwijk
Afdeling: Maatschappij
Optie tot verlenging: Niets over bekend.
Hybride: Geen verdere informatie
Aantal professionals of FTE: 1
Werkdagen:
Maandag, dinsdag, woensdag en de vrijdagochtend
Met de flexibiliteit en aanwezigheid in april, mei, juni.
Periode:
jan/juli max 6 maanden 28-32 uur.
Overig algemeen: Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzp-constructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.
