Front office medewerker

Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

Julianastraat 6, 2411 CV Bodegraven, Nederland

Sluit over 18 dagen
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 28Opdracht locatie

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

1 okt 2026

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

19 dec 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een advies- of detacheringsbureau, dan kunnen wij (met akkoord van jouw huidige werkgever) jou aanbieden op deze opdracht. Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening. Ook kan je bij ons in dienst om deze opdracht in te vullen.

Omschrijving

Als Frontoffice Medewerker Burgerzaken ben jij hét gezicht van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk. Je ontvangt inwoners met een glimlach en helpt hen met uiteenlopende vragen en verzoeken. Of het nu gaat om een paspoort, verhuizing, geboorteaangifte of inschrijving vanuit het buitenland – jij zorgt ervoor dat iedereen snel en zorgvuldig geholpen wordt.

Werkzaamheden:

  • Beantwoorden van vragen aan de balie, telefoon en via e-mail;

  • Verwerken van aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels en andere burgerzakenproducten;

  • Beoordelen van documenten op juistheid en volledigheid;

  • Ondersteunen bij verkiezingen en andere gemeentelijke projecten;

  • Zorgen voor een uitstekende klantbeleving bij elk contactmoment.

Eisen

  • Minimaal een mbo 4 opleidingsniveau, aangevuld met ruime praktijkervaring op Burgerzaken en de bereidheid om je kennis van wet- en regelgeving voortdurend bij te houden;

  • Je bent in het bezit van de module B1a en de B2 van de NVVB;

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en inlevingsvermogen;

  • Bereidheid om volgens een rooster en af en toe maandagavonden te werken;

  • Je bent goed in het werken met (nieuwe) digitale programma's.

Wensen en competenties

Competenties

  • Je bent servicegericht, nauwkeurig en haalt energie uit contact met mensen.
  • Je kunt goed omgaan met regels en procedures, maar blijft altijd mensgericht in je benadering.
  • Een servicegerichte houding met oog voor verbeteringen.
  • Je bent leergierig, sta ja stevig in je schoenen en kun je goed samenwerken.

Organisatie en team

Klant: Gemeente Bodegraven Reeuwijk
Afdeling: Maatschappij

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: Niets over bekend.

Hybride: Geen verdere informatie

Aantal professionals of FTE: 1

Werkdagen:
Maandag, dinsdag, woensdag en de vrijdagochtend
Met de flexibiliteit en aanwezigheid in april, mei, juni.

Periode:
jan/juli max 6 maanden 28-32 uur.

Overig algemeen: Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzp-constructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Hoe werkt het?

Onze voordelen
Wil jij als freelance informatieprofessional ook de voordelen en kansen ervaren die wij jou kunnen bieden? Lees hier meer!
Collega's
Je kunt altijd terugvallen op collega informatieprofessionals als je hulp nodig hebt.
Handige formats
Maak gebruik van bewezen formats en voorbeelden die wij beschikbaar stellen.
Relevante kennis
Wij hebben relevante kennis van de markt. Zo blijf jij altijd op de hoogte.
Netwerk
Profiteer van ons netwerk van opdrachtgevers en professionals.
Punten sparen
Gedurende jouw opdracht spaar je voor opleidingspunten, te gebruiken bij GO Opleidingen.
Vakblad abonnement
Krijg gratis een abonnement op het vakblad Informatieprofessional.