Medewerker toegang

Gemeente Culemborg

Ridderstraat 250, 4100 AC Culemborg, Nederland

Sluit over 2 dagen
80 36

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

27 aug 2025

Omschrijving

De huidige situatie is dat consulenten van het sociaal team burodienst draaien. Daarin staan ze inwoners en zorgaanbieders met vragen te woord, beantwoorden ze vragen en maken ze een telefonische brede analyse waarna de aanmelding wordt gerouteerd naar de juiste vakafdeling (WMO, jeugd, (school)maatschappelijk werk, schuldhulpverlening of bijzondere bijstand). Deze telefonische toegang gaan we verleggen naar het KCC. Met deze pilot gaan we dat uitvoeren en tegelijk leren hoe we dat zo goed en efficient mogelijk kunnen doen. Daarom huren we graag een ervaren intake-professional in om deze taak op te pakken en om onze KCC-medewerkers in dit pilot team op vlieghoogte te brengen om deze functie goed uit te voeren.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Goede en volledige telefonische uitvraag en vullen van de analyse-velden in Suite als start van de klantreis, waardoor tijdwinst wordt geboekt in de rest van het proces.

  • Beheren van de mailbox WMO en Jeugd door de mails waar mogelijk zelf te beantwoorden. Waar dat niet mogelijk is, de aanmelding voor (her)onderzoek te routeren naar de wachtlijst van de betreffende vak afdeling of te routeren naar de al bij de inwoner betrokken consulent.

  • Met het KCC onderzoeken wat daar allemaal binnenkomt en of dat efficiënter kan.

  • Brieven verzenden.

  • Evaluatieverslagen van hulpverlening opvragen en in dossier in Suite Regie hangen.

Eisen

  • Ervaring met telefonische intakes voor jeugd en wmo aanmeldingen bij de gemeente;
    25p

  • Ervaring met Djuma, Suite domein en Suite regie;
    25p

  • Ervaring met uitvragen op (on)veiligheid en signalen van huiselijk geweld en kindermishandeling;
    25p

  • Ervaring met- en goed vaardig in rapporteren/schriftelijke verslaglegging;
    20p

  • 36 uur per week beschikbaar.
    5p

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring met het werken in een KCC omgeving;

  • Prijsscore ( laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
    50p

Competenties

  • Analytisch vermogen

  • Resultaatgericht

  • Probleemoplossend vermogen

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Gesprekken met kandidaten worden gevoerd op 23 juli tussen 11.00 en 13.00 uur.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging
Ja, max 2 jaar

Aanvraag reden opmerkingen
Betreft een pilot met doel om de telefonische toegang van het sociaal team succesvol te verleggen naar het KCC.

Hoe werkt het?

Onze voordelen
Wil jij als freelance informatieprofessional ook de voordelen en kansen ervaren die wij jou kunnen bieden? Lees hier meer!
Collega's
Je kunt altijd terugvallen op collega informatieprofessionals als je hulp nodig hebt.
Handige formats
Maak gebruik van bewezen formats en voorbeelden die wij beschikbaar stellen.
Relevante kennis
Wij hebben relevante kennis van de markt. Zo blijf jij altijd op de hoogte.
Netwerk
Profiteer van ons netwerk van opdrachtgevers en professionals.
Punten sparen
Gedurende jouw opdracht spaar je voor opleidingspunten, te gebruiken bij GO Opleidingen.
Vakblad abonnement
Krijg gratis een abonnement op het vakblad Informatieprofessional.