Recordmanager & Verseon Helpdesk

Gemeente Haarlem

Zijlvest 39, 2011 VB Haarlem, Nederland

EXCLUSIEF
TIJDELIJK
Deze inhuuropdracht is verlopen
72,50 27 tot 36 Noord-Holland

Publicatiedatum:

3 jun 2025

Sluitingsdatum:

6 jun 2025

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

27 tot 36

Opdrachtomschrijving

De Gemeente Haarlem zoekt met spoed een senior recordmanager voor het team Informatiebeheer. Deze persoon wordt ingezet voor:

  • Uitvoering van recordmanagementtaken om verlichting te bieden bij acute onderbezetting;

  • Ondersteuning van de Verseon-helpdesk en deelname aan de eerstelijnsondersteuning.


Eisen en Profiel

Knock-out criteria:

  • Affiniteit met klantondersteuning van applicaties en werkwijzes;

  • Zeer secuur werken met gevoelige data.

Profiel en ervaring:

  • Minimaal 3 jaar werkervaring bij gemeenten sinds invoering gemeentelijke selectielijst 2017;

  • Aantoonbare kennis van digitaal werken, archiveren en archiefvernietiging;

  • Ervaring met Verseon en i-Navigator is een pré.

Kernkwaliteiten:

  • Assertief, proactief, communicatief sterk, analytisch en gestructureerd;

  • Grote waarde hechten aan gegevenskwaliteit;

  • Nauwkeurigheid bij gevoelige data.


Primaire verantwoordelijkheden

Archiefbeheer & kwaliteitscontrole:

  • Gebruik informatiesystemen monitoren;

  • Kwaliteitscontroles en begeleiding zaakdossiers;

  • Vernietiging en overdracht digitale archieven;

  • Signalering van afwijkingen aan Hoofd Informatiebeheer.

Ondersteuning & advies:

  • Praktische adviezen over informatiebeheer;

  • DMS-helpdeskondersteuning;

  • Adviseren over processen, beleid en aanpassingen;

  • Ondersteuning bij zaakgericht werken.

Doorontwikkeling:

  • Bijdragen aan ontwikkeling van recordmanagement;

  • Beheerinstrumenten adviseren (o.a. selectielijst, zaaktype-catalogus);

  • Deelname aan gemeenteprojecten;

  • Doorvoeren van aanpassingen in catalogi en metadata.


Opdrachtduur en voorwaarden

  • Startdatum: 01-04-2025

  • Einddatum: 31-12-2025

  • Optie tot verlenging: Ja, duur nader te bepalen

  • Uren per week: 27 tot 36

  • Aantal medewerkers: 1

  • Screening: VOG verplicht (standaard profiel)

  • Certificaten: Ja

  • Spoedopdracht: Ja

Hoe werkt het?

Onze voordelen
Wil jij als freelance informatieprofessional ook de voordelen en kansen ervaren die wij jou kunnen bieden? Lees hier meer!
Collega's
Je kunt altijd terugvallen op collega informatieprofessionals als je hulp nodig hebt.
Handige formats
Maak gebruik van bewezen formats en voorbeelden die wij beschikbaar stellen.
Relevante kennis
Wij hebben relevante kennis van de markt. Zo blijf jij altijd op de hoogte.
Netwerk
Profiteer van ons netwerk van opdrachtgevers en professionals.
Punten sparen
Gedurende jouw opdracht spaar je voor opleidingspunten, te gebruiken bij GO Opleidingen.
Vakblad abonnement
Krijg gratis een abonnement op het vakblad Informatieprofessional.
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.