Zijlvest 39, 2011 VB Haarlem, Nederland
Publicatiedatum:
3 jun 2025Sluitingsdatum:
6 jun 2025Begindatum:
1 jul 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
27 tot 36De Gemeente Haarlem zoekt met spoed een senior recordmanager voor het team Informatiebeheer. Deze persoon wordt ingezet voor:
Uitvoering van recordmanagementtaken om verlichting te bieden bij acute onderbezetting;
Ondersteuning van de Verseon-helpdesk en deelname aan de eerstelijnsondersteuning.
Knock-out criteria:
Affiniteit met klantondersteuning van applicaties en werkwijzes;
Zeer secuur werken met gevoelige data.
Profiel en ervaring:
Minimaal 3 jaar werkervaring bij gemeenten sinds invoering gemeentelijke selectielijst 2017;
Aantoonbare kennis van digitaal werken, archiveren en archiefvernietiging;
Ervaring met Verseon en i-Navigator is een pré.
Kernkwaliteiten:
Assertief, proactief, communicatief sterk, analytisch en gestructureerd;
Grote waarde hechten aan gegevenskwaliteit;
Nauwkeurigheid bij gevoelige data.
Archiefbeheer & kwaliteitscontrole:
Gebruik informatiesystemen monitoren;
Kwaliteitscontroles en begeleiding zaakdossiers;
Vernietiging en overdracht digitale archieven;
Signalering van afwijkingen aan Hoofd Informatiebeheer.
Ondersteuning & advies:
Praktische adviezen over informatiebeheer;
DMS-helpdeskondersteuning;
Adviseren over processen, beleid en aanpassingen;
Ondersteuning bij zaakgericht werken.
Doorontwikkeling:
Bijdragen aan ontwikkeling van recordmanagement;
Beheerinstrumenten adviseren (o.a. selectielijst, zaaktype-catalogus);
Deelname aan gemeenteprojecten;
Doorvoeren van aanpassingen in catalogi en metadata.
Startdatum: 01-04-2025
Einddatum: 31-12-2025
Optie tot verlenging: Ja, duur nader te bepalen
Uren per week: 27 tot 36
Aantal medewerkers: 1
Screening: VOG verplicht (standaard profiel)
Certificaten: Ja
Spoedopdracht: Ja
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.