Klantmanager

Gemeente Hoeksche Waard

W. van Vlietstraat 6, 3262 GM Oud-Beijerland, Nederland

Sluit over 4 dagen
75 36

Begindatum:

22 sept 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

12 sept 2025

Omschrijving

Opdracht:

  • Je coördineert, organiseert en bereidt (mede) vergaderingen voor en zorgt voor de verslaglegging;

  • Je coördineert de stukkenstroom (instrumenten en toezeggingen) zowel intern als extern en zorgt ervoor dat de informatie op tijd wordt aangeleverd;

  • Je adviseert de griffie(r) en raad over het raadsinformaties- & archiefsysteem en beheert deze. Ook maak je verbetervoorstellen over het gebruik hiervan;

  • Je houdt de voortgang van de raadscorrespondentie goed in de gaten en bewaakt samen met de griffiemedewerker de raadsactiviteiten. Waar nodig stuur je bij;

  • Je beantwoordt vragen van raadsleden en toetst deze aan de hand van de voorliggende procedures;

  • Je bent scherp op verbetermogelijkheden in je eigen werkprocessen en voert deze door als je denkt dat hier nog winst te behalen is.

Optie tot verlenging
Ja

Aanvullend:

  • Je hebt de werkzaamheden zoals beschreven eerder uitgevoerd en ben voor 1 oktober inzetbaar.

Eisen

Niet bekend

Wensen en competenties

Niet bekend

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Hoe werkt het?

Onze voordelen
Wil jij als freelance informatieprofessional ook de voordelen en kansen ervaren die wij jou kunnen bieden? Lees hier meer!
Collega's
Je kunt altijd terugvallen op collega informatieprofessionals als je hulp nodig hebt.
Handige formats
Maak gebruik van bewezen formats en voorbeelden die wij beschikbaar stellen.
Relevante kennis
Wij hebben relevante kennis van de markt. Zo blijf jij altijd op de hoogte.
Netwerk
Profiteer van ons netwerk van opdrachtgevers en professionals.
Punten sparen
Gedurende jouw opdracht spaar je voor opleidingspunten, te gebruiken bij GO Opleidingen.
Vakblad abonnement
Krijg gratis een abonnement op het vakblad Informatieprofessional.