Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt.  Neem alvast contact op  met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Informatiebeheer

Gemeente IJsselstein

Overtoom 1

LOONDIENST
Sluit over 20 dagen
32 Utrecht

Publicatiedatum:

14 aug 2025

Sluitingsdatum:

3 sept 2025

Begindatum:

15 sept 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een advies- of detacheringsbureau, dan kunnen wij (met akkoord van jouw huidige werkgever) jou aanbieden op deze opdracht. Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening. Ook kan je bij ons in dienst om deze opdracht in te vullen.

Omschrijving

Binnen het Cluster Informatie vindt het functioneel applicaties behheer plaats van een aantal generieke informatiebeheer applicaties. De volgende taken worden uitgevoerd:

  • Mede-beheer zaaksysteem Djuma (o.a. controles, optimalisatie, inrichting)
  • Ondersteuning gebruikersvragen en het oplossen van storingen/meldingen van diverse applicaties
  • Beheren van de applicatie I-Navigator
  • Ondersteuning implementatie functionaliteiten van diverse applicaties

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • Aantoonbare werkervaring met Djuma en I-navigotor;
  • Aantoonbare werkervaring met functioneel beheer en gemeentelijke processen;
  • Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding.

Wensen en competenties

Wensen

  • Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender (30 punten); a. tot 77,50 (30 punten); b. van 77,50 tot 85,- (20 punten); c. van 85 tot 95,- (10 punten); d. hoger dan 95,- (0 punten).
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring van het zaaksysteem Djuma en I navigator (25 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring van gemeentelijke processen (25 punten)
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder binnen een gemeente (20 punten).

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
  • Klantgericht
  • Luisteren
  • Doorzettingsvermogen
  • Resultaatgericht werken
  • Samenwerken
  • Overtuigen
  • Besluitvaardigheid
  • Organiseren
  • Kritisch
  • Analyserend vermogen
  • Plannen en organiseren

Organisatie en team

De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ons stadje.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 8 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 5 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Gemeente faciliteert geen mobile devices zoals laptop en telefoon. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 1 september 2025, 09.00 uur de vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 2 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 3 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Hoe werkt het?

Onze voordelen
Wil jij als freelance informatieprofessional ook de voordelen en kansen ervaren die wij jou kunnen bieden? Lees hier meer!
Collega's
Je kunt altijd terugvallen op collega informatieprofessionals als je hulp nodig hebt.
Handige formats
Maak gebruik van bewezen formats en voorbeelden die wij beschikbaar stellen.
Relevante kennis
Wij hebben relevante kennis van de markt. Zo blijf jij altijd op de hoogte.
Netwerk
Profiteer van ons netwerk van opdrachtgevers en professionals.
Punten sparen
Gedurende jouw opdracht spaar je voor opleidingspunten, te gebruiken bij GO Opleidingen.
Vakblad abonnement
Krijg gratis een abonnement op het vakblad Informatieprofessional.