Anna van Raesfeltstraat 37, 2636 HX Schipluiden, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 apr 2026Publicatiedatum:
21 nov 2025Je komt in een hecht team en werkt gezamenlijk aan onderwerpen ten behoeve van bedrijfsvoering zoals afstemmingsoverleg, advisering van de burgemeester, behandelen raadsvragen en eventuele klachten van en/of vragen van inwoners en ondernemers.
Primair houd jij je bezig met:
Integraal veiligheidsbeleid
Ondermijning
Openbare orde & veiligheid
Daarnaast kunnen de volgende taakgebieden in jouw functie voorkomen:
Zorg en veiligheid (sociale veiligheid)
Crisisbeheersing
Radicalisering en polarisatie
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag
Bring your own device is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren
Beschikbaar per december 2025 voor 32 uur in de week
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als senior beleidsmedewerker OOV bij een gemeente
Een maximum uurtarief van 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer en parkeerkosten en inclusief fee
Minimaal een afgeronde HBO bachelor opleiding op het gebied van Integrale Veiligheidskunde
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als (senior) beleidsmedewerker OOV bij een gemeente
Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met integraal veiligheidsbeleid, ondermijning en openbare orde en veiligheid
Aantoonbare werkervaring met zorg & veiligheid, crisisbeheersing en radicalisering & polarisatie
Aantoonbare werkervaring met advisering van bestuurder(s) op het gebied van OOV
Communicatief en sociaal vaardig
Flexibel
Stressbestendig
Sterk in samenwerken
Sterk in adviesvaardigheden
Besef van politieke/bestuurlijke sensitiviteit
Midden-Delfland is een gemeente met een uniek landschap, een rijke historie en een vitale economie. De organisatie telt ongeveer 160 medewerkers. Die werken bij de afdelingen Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Samenleving en Dienstverlening en Landschap, Wonen & Economie. We hebben een informele organisatiecultuur en korte lijnen.
Je komt te werken binnen het team Openbare Orde & Veiligheid, dat onderdeel is van de afdeling Bestuurs- en managementondersteuning. Dit team bestaat onder andere uit 2 andere beleidsmedewerkers, 2 BOAs, een handhavingsjurist en een teamleider.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 1 december 2025 van 13.00 uur tot 18.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 28 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
2 x 2 maand(en)
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr (in overleg)
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Bij gunning zal er om een Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen gevraagd worden.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.
