Stadsplein 1, 3431 LZ Nieuwegein, Nederland
Publicatiedatum:
27 mei 2025Sluitingsdatum:
2 jun 2025Begindatum:
-Einddatum:
1 nov 2025Uren per week:
16 - 24Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.
Omschrijving van de opdracht
Nieuwegein werkt hard aan het beetpakken van informatievraagstukken. Dit doen we gestructureerd en met een team van enthousiaste Informatieadviseurs.
Dit team heeft een centrale functie en ondersteunt de vakafdelingen, in de vorm van accountmanagement, met allerlei IT-vraagstukken. Van korte eenvoudige adviezen tot langdurige betrokkenheid in projecten.
Vereisten/ knock-outcriteria
Minimaal 5 jaar ervaring als adviseurinformatie bij een decentrale overheid;
Uiterlijk beschikbaar per 9 juni 2025 voor minimaal 16 uur per week;
Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur informatie in de afgelopen 5 jaar bij een gemeentelijke organisatie, benoem waar dit is opgedaan (50 punten);
Een aantoonbare afgeronde opleiding Business Information Management op Hbo bachelor (25 punten);
Een maximum uurtarief van €115,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en Fee (25 punten).
Competenties
Analytisch sterk
Uitstekende communicatieve vaardigheden
Overtuigingskracht
Resultaatgericht
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen hierover bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de ZZP'er
De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Akkoord met een SROI regeling in de overeenkomst m.b.t. Social Return.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
Indien u beschikt over een G-rekening, zal 25% op deze rekening worden gestort. Indien u geen SNA certificaat kunt overleggen zal er 55% op de G-rekening worden gestort.
Indien u niet beschikt over een G-rekening, moet er per kwartaal een verklaring van betalingsgedrag van de Belastingdienst worden overlegd.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.