Raadhuisplein 1, 8131 BN Wijhe, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 mei 2026Publicatiedatum:
21 okt 2025Als administratief medewerker ben je onmisbare schakel binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve werkzaamheden en draagt zo bij aan een efficiente en effectieve dienstverlening aan onze inwoners.
Je belangrijkste werkzaamheden zijn:
Bij uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld, Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop en mobiel;
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker in de afgelopen 6 jaar bij een gemeente.
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met voorbereiden van procesdossier bij een gemeente (40 punten);
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker (40 punten);
Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke systemen en applicaties, deze zijn benoemd in het cv (20 punten).
Je bent goed in administratieve procedures, overzicht houden, plannen en archiveren.
Je werkt zelfstandig en nauwkeurig en kunt goed omgaan met deadlines.
Je toont eigenaarschap en bent voortdurend alert dat taken correct en tijdig worden uitgevoerd.
Je hebt een talent voor organiseren.
Je kunt goed uit de voeten met verschillende systemen en applicaties.
Digitaal werken gaat je makkelijk af.
Olst-Wijhe is een prachtige gemeente aan de IJssel tussen de Hanzesteden Zwolle en Deventer. Onze gemeente telt ruim 19.000 inwoners en bestaat uit 12 kernen en buurtschappen. Olst-Wijhe ligt in Salland: een uniek (natuur)gebied tussen de rivier de IJssel en het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug.
Olst-Wijhe kent een actieve samenleving. Inwoners denken graag met ons mee én bedenken zelf allerlei ideeën om Olst-Wijhe nog een stukje mooier te maken. Daar geven zij zelf of samen met ons handen en voeten aan. Er is een bloeiend verenigingsleven en met elkaar zetten we onze schouders onder elke uitdaging. Wil jij hier je steentje aan bijdragen?
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 11 november 2025 de kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 7 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Stap 1: Beoordeling cv's op minimumeisen:
cv's worden beoordeeld op de Vereisten / Knock-outcriteria. Kandidaten die voldoen, worden geselecteerd voor stap 2.
Stap 2: Selectie 10 cv's die aan de organisatie worden voorgelegd:
cv's van kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking beoordeeld op de gunningscriteria. De 10 best scorende kandidaten worden geselecteerd voor stap 3. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek:
De opdrachtgever beoordeelt de cv's van de geselecteerde kandidaten in onderlinge vergelijking op relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten en bij soortgelijke organisaties. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek.
Stap 4: Selectiegesprek:
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het profiel (met name de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel.
Functieschaal: Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen: Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Overige informatie:
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan 400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.