Oranjeplein 1, 2641 EZ Pijnacker, Nederland
Publicatiedatum:
18 aug 2025Sluitingsdatum:
22 aug 2025Begindatum:
1 sept 2025Einddatum:
1 dec 2025Uren per week:
24De werkzaamheden worden binnen het team control verdeeld op basis van de kennis en kunde van de teamleden. Deze opdracht ziet in ieder geval toe op de volgende activiteiten:
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam. De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 450 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken. AfdelingControl is onderdeel van de afdeling Concernstaf, waarbij de (concern)controller en control-taken rechtstreeks onder de gemeentesecretaris vallen. Wil jij tijdelijk onderdeel worden van het centrale team Concerncontrol van onze gemeente, als een van de controllers? Werk jij graag in een klein team, met gedreven medewerkers en een informele sfeer? Er is ruimte om je eigen rol als controller vorm te geven. Jij vult dit zodanig in dat dit de organisatie zo doeltreffend mogelijk maakt voor haar bestuurders, management, medewerkers en inwoners.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 25 augustus 2025 tussen 09.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen op vrijdagmiddag 22 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Bring your own device is voor externe inhuur van toepassing. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (mondeling en schriftelijk) is nodig om goed te kunnen adviseren mondeling of op papier.
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 20 augustus 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 21 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 22 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.