Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland
Publicatiedatum:
9 aug 2025Sluitingsdatum:
22 aug 2025Begindatum:
15 sept 2025Einddatum:
14 mrt 2026Uren per week:
24Als functioneel beheerder tweedelijns ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en de ondersteuning van applicaties van de Afvalstoffendienst. Je fungeert als het aanspreekpunt voor key-users en andere gebruikers, en werkt nauw samen met leveranciers en andere functioneel beheerders.
Taken en verantwoordelijkheden:
Beheren en onderhouden van applicaties.
Oplossen van incidenten en coordineren van wijzigingen.
Inventariseren en specificeren van gewenste aanpassingen.
Ondersteunen van gebruikers en bieden en organiseren van trainingen.
Analyseren van problemen en bijdragen aan oplossingen.
Begeleiden van de implementatie van functionele wijzigingen.
Deelname aan project- en werkgroepen voor aanbestedingen en vernieuwingen.
HBO werk- en denkniveau;
Opleiding in de richting van Informatica, Bedrijfskunde of Business IT & Management;
Analytische en probleemoplossende vaardigheden; Het vermogen om problemen te analyseren en oplossingen te vinden is cruciaal. Je moet hoofd- en bijzaken kunnen onderscheiden en problemen vanuit verschillende invalshoeken bekijken.
Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Weging prijsdeel:20 %
Gewenst opleidingsniveau: HBO-WO
Weging:10 %
Gewenste werkervaring: 0-3 jaar relevante ervaring in (functioneel) applicatiebeheer of IT, bij voorkeur kennis van de applicatie Clear.
Weging:20 %
Overige wensen: Kennis van scrum, lean, ITIL en/of BISL
Weging:20 %
Plannen en organiseren: Het vermogen om effectief te plannen en te organiseren is belangrijk om de verschillende taken en verantwoordelijkheden goed te kunnen beheren.
Communicatieve vaardigheden: Goede communicatie is belangrijk, zowel mondeling als schriftelijk. Je moet duidelijk kunnen uitleggen en goed kunnen luisteren naar de behoeften van gebruikers.
Kandidaatomschrijving HBO werk- en denkniveau; Opleiding in de richting van Informatica, Bedrijfskunde of Business IT & Management; Analytische en probleemoplossende vaardigheden; Het vermogen om problemen te analyseren en oplossingen te vinden is cruciaal. Je moet hoofd- en bijzaken kunnen onderscheiden en problemen vanuit verschillende invalshoeken bekijken. Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Dienstencategorie Computer- en aanverwante diensten CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Bijlagen Algemene voorwaarden inhuur derden 2025.pdf
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In het interview wordt op de vereiste en gewenste criteria doorgevraagd en wordt bepaald of de kandidaat past binnen de organisatie.
Weging:20 %
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.