Gauke Boelensstraat 2, 9203 RM Drachten, Nederland
Begindatum:
1 nov 2025Einddatum:
1 mei 2026Publicatiedatum:
16 okt 2025Ter vervanging van ziekte zijn we op zoek naar functioneel beheerder die team Klantcontact ondersteunt.
Verantwoordelijkheden:
Fungeren als aanspreekpunt voor gebruikers en bieden van dagelijkse ondersteuning.
Actief meewerken aan projecten, zoals Verkiezingen en en wijzigingen in het platform doorvoeren.
Beheren van applicaties die met name gericht zijn op Klantcontact en Burgerzaken.
Contact onderhouden met gebruikers en zorgen voor goede interne dienstverlening.
Proactief zoeken naar verbeteringen en nieuwe technologieën.
U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe;
Aantoonbare ervaring met iBurgerzaken (minimaal 3 jaar);
Aantoonbare ervaring als functioneel beheerder bij meerdere gemeenten;
Ervaring met de organisatie en uitvoering van verkiezingen binnen een gemeente.
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van kwaliteit: 90 %
Gewicht van prijs: 10 %
Kennis van of ervaring met Procura Verkiezingen.
Woonachtig binnen 30 km van Drachten (regiokennis en reistijdbeperking), hoe dichterbij hoe beter.
Probleemoplossend vermogen
Samenwerken en communiceren
Analytisch en vernieuwend vermogen
De functie is ter ondersteuning van team Klantcontact.
De hoogst gerankte inschrijver(s) ontvangen een uitnodiging voor het interview. Wij behouden ons het recht voor om zelf te bepalen welk aantal inschrijvers wij uitnodigen. De niet geselecteerde aanbieders ontvangen een afwijzing via deze applicatie.
Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is, en dus daadwerkelijk voldoende aansluit op de door ons gestelde eisen en wensen, wordt de kandidaat verder beoordeeld op basis van criteria. Die criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling wordt de gunning of afwijzing aan u onderbouwd per telefoon of per e-mail en ontvangt u een afwijs- of gunningsbericht via deze applicatie.
Optie tot verlenging
Ja, 2 keer de initiële periode.
CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 4 pagina's A4.
De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar voor een initiële periode van 6 maanden vanaf 1-11-2025 tot en met 30-04-2026 voor 32 uur per week. Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 2 keer de initiële contractperiode.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Uurtarief
Minimaal: € 75,00
Maximaal: € 105,00
Het uurtarief
Het uurtarief betreft een all-in tarief, dus inclusief reiskosten en overige kosten, zoals een thuiswerkvergoeding. Dergelijke kosten mogen niet separaat worden gedeclareerd. Kosten voor werk-werkvervoer zijn hierop een uitzondering en kunnen wel separaat worden gedeclareerd tegen € 0,31 per kilometer.
Indexeren
Het uurtarief kan in geval van verlenging eenmaal per kalenderjaar, voor het eerst 12 maanden na de ingangsdatum van de eerste initiële inhuurperiode, na akkoord van Opdrachtgever worden geïndexeerd. Indexering vindt plaats conform CBS Dienstenprijzen, categorie 78: arbeidsbemiddeling en personeel, uitgaande van het meest recente kwartaalcijfer van het lopende kalenderjaar. Het is Opdrachtnemer nadrukkelijk niet toegestaan om andere indexeringen (bijvoorbeeld cao verhogingen) door te voeren.
VOG
Een tijdelijke arbeidskracht mag bij gemeente Smallingerland alleen starten met de werkzaamheden wanneer deze beschikt over een VOG (niet ouder dan 6 maanden). Opdrachtnemer is verantwoordelijk voor de controle of de tijdelijke arbeidskracht over de VOG beschikt en deze dient voor aanvang van de werkzaamheden overhandigt te worden aan de gemeente Smallingerland.
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Smallingerland
De algemene voorwaarden van inschrijver zijn uitdrukkelijk niet van toepassing. Uitsluitend de algemene voorwaarden van de gemeente Smallingerland, die u kunt inlezen en downloaden onder de deze link, zullen van toepassing zijn.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.