Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland
Begindatum:
17 nov 2025Einddatum:
17 mei 2026Publicatiedatum:
28 okt 2025Je bent als beleids- en kwaliteitsmedewerker bekend met de nieuwste wet- en regelgeving van burgerzaken. Je zorgt ervoor dat we dit binnen onze gemeente op goede en zorgvuldige manier toe kunnen passen.
Ook ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de zelfevaluaties en treedt op als vraagbaak voor je collega`s en de teamleider.
Daarnaast help je mee bij het organiseren van de verkiezingen en vertegenwoordigt de gemeente in bezwaar- en beroepszaken.
Werkzaamheden:
Je schrijft goed onderbouwde adviezen voor ons college en de raad en heldere regelingen en verordeningen;
Je vertaalt ons beleid naar heldere werkprocessen en instructies voor collega`s;
Je voert de jaarlijkse zelfevaluaties BRP, reisdocumenten en de ENSIA uit;
Je actualiseert processen, verordeningen en regelingen;
Je bent een vraagbaak voor je collega`s;
Je organiseert mede de verkiezingen;
Je vertegenwoordigt de gemeente in bezwaar- en beroepszaken;
Je controleert uitgevoerde mutaties in de BRP op fouten.
Je bent een specialist/senior op het vakgebied. Dienstverlening is de pijler van ons team en staat centraal;
Je bent een communicatief vaardig, stressbestendig en kunt ‘klantgericht’ denken en handelen;
Je beschikt over inlevingsvermogen, weet je hoofd- en bijzaken te scheiden en bent een teamplayer;
Je bent zakelijk en professioneel in het werk met oog voor het persoonlijk contact met zowel inwoners van Veldhoven als collega’s;
Je bent handig met het bedienen van administratie- en registratiesystemen (Djuma, Key2Burgerzaken en Centric Burgerzaken);
Je beschikt over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse- en de Engelse taal.
Zie opdracht omschrijving.
Uurtarief
Weging: 25 %
Opleidingsniveau
HBO+ (10 %)
HBO + Diplomalijnen op NLQF-niveau 6 (15 %)
Werkervaring
Minimaal 5 jaar ervaring met publieksdienstverlening binnen de overheid. Kennis van relevante wet- en regelgeving. Sterke adviesvaardigheden en overtuigingskracht.
5 jaar (5 %)
jaar of meer (10 %)
CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring. En op geschiktheid bij de gevraagde ervaring en competenties.
Weging: 25 %
Interview
Weging: 25 %
Specialist/senior op het vakgebied;
Dienstverlening staat centraal;
Communicatief vaardig;
Stressbestendig;
Klantgericht denken en handelen;
Beschikt over inlevingsvermogen;
Weet hoofd- en bijzaken te scheiden;
Teamplayer;
Zakelijk en professioneel in het werk met oog voor het persoonlijk contact met zowel inwoners van Veldhoven als collega's;
Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse- en de Engelse taal.
Je vormt een drieluik met de Adviseur Publiekszaken en Teamleider. Dienstverlening is de pijler van ons team en staat centraal.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het gesprek zal de kandidaat beoordeeld worden op geschiktheid.
6 x 6 maanden
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen).
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.
