Hietweideweg 20, 7391 XX Twello, Nederland
Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
31 dec 2025Publicatiedatum:
27 aug 2025In deze opdracht ga je aan de slag met het in kaart brengen, verbeteren en vernieuwen van de digitale producten en processen binnen ons team Burgerzaken.
Je werkzaamheden bestaan uit:
Inventarisatie huidige digitale dienstverlening: analyseren van onze huidige e-diensten.
Verkenning verbetermogelijkheden: het signaleren van quick wins en het opsporen van inefficiënties en onderzoeken welke diensten we verder kunnen digitaliseren en welke innovaties we kunnen inzetten.
Voorstel voor optimalisatie en implementatie: opstellen van een concreet advies met verbetermaatregelen en een praktische implementatieaanpak.
Optioneel: zelf de uitvoering van de implementatie op je nemen.
Wij zoeken een analytische en resultaatgerichte professional die energie krijgt van het verbeteren van digitale processen en dienstverlening. Jij weet hoe je kansen signaleert en deze vertaalt naar concrete oplossingen.
Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor alle inwoners.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 8 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 4 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal in overleg. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Door de professional zelf geschreven motivatie.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: flexibel.
Is hybride werken mogelijk: ja.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit gemeente Voorst. Dit is ook het geval bij ZZP’ers.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Voorst mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Voorst . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Voorst merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.