Kuipershof 2, 4191 KH Geldermalsen, Nederland
Begindatum:
15 okt 2025Einddatum:
15 apr 2026Publicatiedatum:
10 okt 2025Deze opdracht betreft ondersteunende administratieve werkzaamheden, wordt uitgevoerd naar eigen inzichten en moet de volgende resultaten opleveren.
Voorbereiden P&C-documenten: Documenten ter voorbereiding op P&C-producten (zoals de decemberwijziging en de jaarrekening) worden klaargezet in Lias. De bijbehorende taken worden toegewezen aan de betreffende medewerkers.
Leveren inhoudelijke bijdrage jaarrekening: Er wordt een inhoudelijke bijdrage geleverd aan de jaarrekening, bestaande uit:
Analyse en rapportage van de indicatoren.
Opstellen van een overzicht betreffende de aanwending van de post Onvoorzien.
Opstellen van een overzicht van structurele toevoegingen en onttrekkingen aan de reserves.
Opstellen van begrotingswijzigingen: Concept-begrotingswijzigingen worden opgesteld en voorbereid voor verwerking.
Verwerken van memoriaalboekingen: Alle noodzakelijke memoriaalboekingen worden aangemaakt en verwerkt in het financiële systeem.
Verwerken van correctiefacturen: Correctiefacturen worden opgesteld en verwerkt om boekingen te rectificeren.
Bijhouden register tijdelijke formatie: Er wordt een register bijgehouden van alle besluiten aangaande tijdelijke formatie, totdat het formele proces hiervoor is geïmplementeerd.
Controleren en inlezen begrotingswijzigingen: De aangeleverde begrotingswijzigingen worden gecontroleerd op volledigheid, juistheid en de correctheid van de omschrijving, alvorens deze worden ingelezen in het financiële systeem.
Controleren boekingen inhuur externen: Er wordt geverifieerd of de boekingen voor de inhuur van extern personeel in overeenstemming zijn met de goedgekeurde begrotingswijziging.
Afstemming financiële systemen: Er wordt een periodieke aansluiting gemaakt en gecontroleerd tussen Key2Finance en het kassasysteem van de afdeling Publiekszaken.
Controle op onjuiste boekingen: Er wordt proactief gecontroleerd op onjuiste boekingen. Deze controle wordt mede uitgevoerd op basis van een historische analyse van correcties uit voorgaande jaren.
Minimaal 5 jaar ervaring met financiële administratie in gemeentelijke organisatie;
Minimaal 5 jaar ervaring met Key 2 Finance;
HBO denk en werkniveau.
Aantoonbare kennis en ervaring met BBV en P&C documenten en producten.
De ervaringen die je meebrengt.
Het enthousiasme, flexibiliteit en de prioritering die je kan stellen.
Of je zelfstandig kan werken en een aanpakker bent.
De duur van de opdracht is naar verwachting 6 maanden met optie op verlenging van max 2 jaar.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.