Pouliestraat 3, 7642 EB Wierden, Nederland
Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
1 jan 2027Publicatiedatum:
12 dec 2025De medewerker Geo-informatie heeft onderstaande taken:
Beheer van de BGT (muteren, leveren en distribueren van topografische objecten)
Het voorbereiden van landmeetkundige opdrachten en overleggen met externe landmeter
Het vervaardigen van diverse tekeningen (verkavelingskaart, aan/verkoop tekeningen)
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de softwaresystemen DG Dialog BGT en Microstation;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de BGT.
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker Geo informatie bij een gemeente;
Maximaal uurtarief €85,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk, werk-werk;
Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting MBO Geodesie/Geo-informatica;
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de wet- en regelgeving van de BGT.
Nauwkeurig kunnen werken; oog hebben voor detail
Het zien van samenhang tussen gegevens
Kunnen samenwerken en communicatief vaardig
Welkom in Wierden! Een gemeente met 25.000 inwoners, op de grens van stad en platteland. Hier staat noaberschap centraal: we kijken naar elkaar om, zijn betrokken en werken samen. Dat geldt voor onze inwoners én organisatie. Onder de noemer ‘Expeditie Wierden’ willen we onze organisatie nog beter laten aansluiten op de wensen van onze inwoners. Want dat is tenslotte waar we het allemaal voor doen! Samen werken we aan een mooie, leefbare en toegankelijke gemeente waar iedereen zich thuis voelt!
De afdeling Ruimtelijk Beheer en Realisatie beheert de openbare ruimte van deze prachtige gemeente en draagt bij aan de realisatie van tal van projecten. De afdeling bestaat uit een binnen- en buitendienst. Samen zorgen we voor het beheer en onderhoud van de openbare ruimte, het gemeentelijk vastgoed, de ondergrondse infra, mobiliteit en GEO-informatie.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 22 december 2025, 09:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Optie tot verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend
Hybride: In overleg
Aantal professionals of FTE: 1 professional
Overig algemeen:
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
De administratieve partner brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Een korte motivatie is gewenst.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.
