Medewerker Geo-informatie

Gemeente Wierden

Pouliestraat 3, 7642 EB Wierden, Nederland

Sluit over 6 dagen
Opdracht tarief 85Opdracht uren 16Opdracht locatie Overijssel

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

1 jan 2027

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

12 dec 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een advies- of detacheringsbureau, dan kunnen wij (met akkoord van jouw huidige werkgever) jou aanbieden op deze opdracht. Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening. Ook kan je bij ons in dienst om deze opdracht in te vullen.

Omschrijving

De medewerker Geo-informatie heeft onderstaande taken:

  • Beheer van de BGT (muteren, leveren en distribueren van topografische objecten)

  • Het voorbereiden van landmeetkundige opdrachten en overleggen met externe landmeter

  • Het vervaardigen van diverse tekeningen (verkavelingskaart, aan/verkoop tekeningen)

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de softwaresystemen DG Dialog BGT en Microstation;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de BGT.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker Geo informatie bij een gemeente;

  • Maximaal uurtarief €85,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk, werk-werk;

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting MBO Geodesie/Geo-informatica;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de wet- en regelgeving van de BGT.

Competenties

  • Nauwkeurig kunnen werken; oog hebben voor detail

  • Het zien van samenhang tussen gegevens

  • Kunnen samenwerken en communicatief vaardig

Organisatie en team

Gemeente Wierden

Welkom in Wierden! Een gemeente met 25.000 inwoners, op de grens van stad en platteland. Hier staat noaberschap centraal: we kijken naar elkaar om, zijn betrokken en werken samen. Dat geldt voor onze inwoners én organisatie. Onder de noemer ‘Expeditie Wierden’ willen we onze organisatie nog beter laten aansluiten op de wensen van onze inwoners. Want dat is tenslotte waar we het allemaal voor doen! Samen werken we aan een mooie, leefbare en toegankelijke gemeente waar iedereen zich thuis voelt! 

Team

De afdeling Ruimtelijk Beheer en Realisatie beheert de openbare ruimte van deze prachtige gemeente en draagt bij aan de realisatie van tal van projecten. De afdeling bestaat uit een binnen- en buitendienst. Samen zorgen we voor het beheer en onderhoud van de openbare ruimte, het gemeentelijk vastgoed, de ondergrondse infra, mobiliteit en GEO-informatie.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 22 december 2025, 09:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend

Hybride: In overleg

Aantal professionals of FTE:
1 professional

Overig algemeen:

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing.

Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

De administratieve partner brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Een korte motivatie is gewenst.

Hoe werkt het?

Onze voordelen
Wil jij als freelance informatieprofessional ook de voordelen en kansen ervaren die wij jou kunnen bieden? Lees hier meer!
Collega's
Je kunt altijd terugvallen op collega informatieprofessionals als je hulp nodig hebt.
Handige formats
Maak gebruik van bewezen formats en voorbeelden die wij beschikbaar stellen.
Relevante kennis
Wij hebben relevante kennis van de markt. Zo blijf jij altijd op de hoogte.
Netwerk
Profiteer van ons netwerk van opdrachtgevers en professionals.
Punten sparen
Gedurende jouw opdracht spaar je voor opleidingspunten, te gebruiken bij GO Opleidingen.
Vakblad abonnement
Krijg gratis een abonnement op het vakblad Informatieprofessional.