Medewerker informatiebeheer

Gemeente Wijk bij Duurstede

Karel de Grotestraat 30, 3962 CL Wijk bij Duurstede, Nederland

LOONDIENST
Sluit over 4 dagen
60 16 Utrecht

Publicatiedatum:

22 mei 2025

Sluitingsdatum:

27 mei 2025

Begindatum:

-

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

16
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een advies- of detacheringsbureau, dan kunnen wij (met akkoord van jouw huidige werkgever) jou aanbieden op deze opdracht. Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening. Ook kan je bij ons in dienst om deze opdracht in te vullen.

Organisatie
Dit is de gemeente Wijk bij Duurstede: Groot genoeg om klein te blijven   
Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. We zijn klein en dat zien we als voordeel. Want werken voor onze gemeente wil zeggen dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet mét en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk in de praktijk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een gezonde dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen geblazen hier in Wijk. Daarbij vinden we het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar.  

Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen wij graag mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. We vinden het belangrijk dat jouw talenten en kwaliteiten worden benut en dat je met vertrouwen en plezier je werk kan doen. Verhalen van collega’s over hoe het is om bij ons te werken vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl

Omschrijving van de opdracht 
Je bent dagelijks bezig met het controleren en verwerken van inkomende en uitgaande post, het beheren van digitale dossiers, en het verwerken van documenten in ons zaaksysteem. Daarnaast ondersteun je collega’s binnen de organisatie en andere belanghebbenden bij het opvragen van informatie en adviseer je over het correct vastleggen en bewaren van gegevens. Ook lever je een bijdrage aan het optimaliseren van processen rondom informatiebeheer, bijvoorbeeld door mee te denken over digitalisering en archiefbeheer. Dit is een tijdelijk takenpakket door herstructurering van werkzaamheden. 

Vereisten / knock-outcriteria  

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag; 

  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als informatiemedewerker/ div medewerker; 

  3. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente; 

  4. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4; 

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten) 

  1. Uurtarief maximaal €60,- Exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en Fee (10 punten);

  2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4  in de richting van informatiebeheer, administratie(bijv. SOD I of vergelijkbare opleiding) (15 punten); 

  3. Aantoonbare werkervaring met documentbeheer, archivering of administratieve werkzaamheden binnen een (overheids)organisatie (35 punten); 

  4. Aantoonbare werkervaring met digitale archiefsystemen, DMS/Zaaksystemen (zoals Zaakysteem.nl, Decos, Corsa, JOIN of Djuma) (25 punten); 

  5. Aantoonbare werkervaring met I-Navigator (15 punten). 

Competenties 

  • Samenwerken

  • Initiatief

  • Klantgericht

  • Resultaatgericht 

Functieschaal 
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6/7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. 

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.   

CV-eisen 
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. 

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Di – Wo – Do  
Is hybride werken mogelijk:  nee  

Planning 
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in de week van 2 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. 

Overige informatie 

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. 

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). 

  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren. 

Uitvoeringsvoorwaarde 
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Wijk bij Duurstede mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Wijk bij Duurstede. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.” 

Hoe werkt het?

Onze voordelen
Wil jij als freelance informatieprofessional ook de voordelen en kansen ervaren die wij jou kunnen bieden? Lees hier meer!
Collega's
Je kunt altijd terugvallen op collega informatieprofessionals als je hulp nodig hebt.
Handige formats
Maak gebruik van bewezen formats en voorbeelden die wij beschikbaar stellen.
Relevante kennis
Wij hebben relevante kennis van de markt. Zo blijf jij altijd op de hoogte.
Netwerk
Profiteer van ons netwerk van opdrachtgevers en professionals.
Punten sparen
Gedurende jouw opdracht spaar je voor opleidingspunten, te gebruiken bij GO Opleidingen.
Vakblad abonnement
Krijg gratis een abonnement op het vakblad Informatieprofessional.