Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland
Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
31 dec 2026Publicatiedatum:
19 nov 2025U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren opdracht gezien
het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook opdrachtomschrijving en
verantwoordelijkheden).
Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster
(max.40 punten).
U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort
processen / opdrachten en geeft hierbij aan hoe u deze oplost (zie ook opdrachtomschrijving en
verantwoordelijkheden).
Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de
wensen van het Kadaster (max.30 punten).
U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de door u geleverde expertise en
competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden).
Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de eisen van de opdracht hoe
hoger de score (max.30punten).
Resultaatgericht;
Helicopterview;
Besluitvaardig en vasthoudend;
Kan zijn/haar eigen pad trekken in complex krachtenveld;
In staat om zelfstandig binnen een organisatie te bewegen en omgevingssensitief;
Analytisch vermogen;
Overtuigingskracht;
Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
Kwaliteitsgericht;
Proactief en initiatiefrijk;
Analytisch vermogen.
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 9 december 2025. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.
De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 5 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen
De externe administratieve broker beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie van cvs die aan de organisatie worden voorgelegd
De externe administratieve broker beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
Stap 3: Beoordeling door opdrachtgever
De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door de externe administratieve broker zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde selectiescriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Verificatiegesprek
In het verificatiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel. Het verificatiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Het tarief is inclusief alle overige kosten met uitzondering van de kosten voor eventuele dienstreizen en opleidingskosten (zoals vermeld in de overeenkomsten). Een tussentijdse verhoging van het genoemde uurtarief is niet mogelijk.
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Maximaal 6 paginas A4, opgesteld in het Nederlands. De motivaties op de eisen en de antwoorden op de gunningscriteria dienen binnen het opgegeven aantal paginas te worden opgenomen.
2 x 3 maanden
Conceptovereenkomsten
Voor deze opdracht gaat het Kadaster een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten: 1d Detacheringsovereenkomst Voor deze opdracht gaat de externe administratieve broker een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden.
Contractpartijen
Het Kadaster gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan.
Voorwaarden
Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2025) en de concept overeenkomst van het Kadaster van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen. Per leverancier mag een offerte worden ingediend op deze aanvraag.
Geheimhoudingsverklaring
Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring (zie bijlage 2c) te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij het Kadaster ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden.
VOG
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
WAADI
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Acquisitie
Acquisitie naar aanleiding van deze opdracht is niet gewenst.
Externe administratieve broker als bemiddelaar
Voor deze opdracht treedt de externe administratieve broker op als bemiddelaar. Ook maakt het Kadaster gebruik van de dienstverlening van de externe administratieve broker voor de urenregistratie van de werkzaamheden. Dat betekent dat de opdrachtnemer een rechtstreekse opdrachtovereenkomst aangaat met het Kadaster wat betreft de uitvoering van de werkzaamheden. En daarnaast gaat de opdrachtnemer een aparte overeenkomst met de externe administratieve broker aan waarin de vergoeding voor de geleverde bemiddeling en het verplichte gebruik van het urenregistratie-systeem van de externe administratieve broker worden vastgelegd. Het Kadaster zal voor deze opdracht een twee- of driepartijen overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer. De externe administratieve broker zal voor deze opdracht een tweepartijen-overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer, te weten: Bemiddelingsovereenkomst externe administratieve broker.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.
