Internal Auditor / VIC medewerker

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Sluit over 20 dagen
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 8Opdracht locatie Zuid-Holland

Begindatum:

2 jan 2026

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

22 dec 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een advies- of detacheringsbureau, dan kunnen wij (met akkoord van jouw huidige werkgever) jou aanbieden op deze opdracht. Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening. Ook kan je bij ons in dienst om deze opdracht in te vullen.

Omschrijving

Opdracht

Voor het verrichten van verbijzondere interne controles (VIC) zoeken wij een collega die het VIC-team komt ondersteunen. Bij deze controles toets het VIC-team de administratieve organisatie en interne beheersing van bedrijfsprocessen aan de gestelde voorwaarden en eisen. Je werkt samen met een klein ambitieus auditteam aan risicobeheersing, compliance en IT-audits. Om zo het bewustzijn binnen de organisatie over de kwaliteit van procesverbetering en documentatie te vergroten.

Werkzaamheden
Je werkveld bestaat uit het zelfstandig uitvoeren van alsmede ondersteunen van de VIC-medewerkers bij controles van gevarieerde processen en producten (denk aan leges, officiële documenten burgerzaken, lijkberzorgingsrechten, afvalrechten, inkoop en aanbesteden, personeel administratie, vastgoed).

Eisen

  • Minimaal een afgeronde MBO/HBO opleiding met financieel-economische richting.

  • Kennis van en ervaring met finance en procesgericht werken.

  • Kandidaat wordt in loondienst aangeboden. Deze opdracht leent zich niet voor invulling op zzp-basis. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

  • Kandidaat is aanwezig op kantoor op de vrijdag (teamdag).

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten).

Wensen en competenties

Wensen

  • Kennis van en ervaring met ondersteuning bij audits en onderzoeken.

  • Kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking en - systemen is een pré.

  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring biij een middelgrote gemeente in de afgelopen 5 jaar.

  • Kennis van en ervaring met het zelfstandig uitvoeren van lijncontroles.

  • De kandidaat is op de genoemde datum en dagdeel (woensdag 14 januari in de middag) beschikbaar.

Competenties

  • Je werkt goed samen

  • Gevoel voor werken in een politiek-bestuurlijke omgeving

  • Resultaatgericht werken

  • Schakelt makkelijk in stijlen van communiceren

  • Vindt de weg snel in de organisatie

  • Hands on

  • Gestructureerd werken

Organisatie en team

De gemeente Utrechtse Heuvelrug.

Je werkt samen met een klein ambitieus auditteam aan risicobeheersing, compliance en IT-audits.

Wij bieden een prettige werkomgeving met een ontwikkelgerichte en samenwerkende werkcultuur. Een plezier om in te werken en betekenis in te hebben!

Gespreksinformatie

De gesprekken vinden plaats op woensdag 14 januari 2026 in de middag. Hier graag rekening mee houden.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: optie van verlenging van 3 maanden

Hybride: De werkdag is elke vrijdag op kantoor. Dan komt het VIC-team samen.

Aantal professionals of FTE:
1

Gewenste contractvorm: Detachering

CV-eisen: Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.

In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Hoe werkt het?

Onze voordelen
Wil jij als freelance informatieprofessional ook de voordelen en kansen ervaren die wij jou kunnen bieden? Lees hier meer!
Collega's
Je kunt altijd terugvallen op collega informatieprofessionals als je hulp nodig hebt.
Handige formats
Maak gebruik van bewezen formats en voorbeelden die wij beschikbaar stellen.
Relevante kennis
Wij hebben relevante kennis van de markt. Zo blijf jij altijd op de hoogte.
Netwerk
Profiteer van ons netwerk van opdrachtgevers en professionals.
Punten sparen
Gedurende jouw opdracht spaar je voor opleidingspunten, te gebruiken bij GO Opleidingen.
Vakblad abonnement
Krijg gratis een abonnement op het vakblad Informatieprofessional.