Dampten 2, 1624 NR Hoorn, Nederland
Publicatiedatum:
9 aug 2025Sluitingsdatum:
19 aug 2025Begindatum:
-Einddatum:
-Uren per week:
24 - 32Het DIV team zal komend half jaar de transitie maken van uitvoerende registratie taken naar monitoring en ondersteuning ten behoeve van de verbetering van de kwaliteit van documentatie en data. In onze organisatie hangt de registratie van informatie in ons zaaksysteem en DMS nauw samen met algehele datakwaliteit. Daarom zal de regie op datakwaliteit ook hier worden ingericht.
Werkzaamheden:
Resultaten:
Een verbeterde kwaliteit van documentatie en data binnen de organisatie.
Bij de Omgevingsdienst Noord-Holland Noord (OD NHN) werken circa 250 bevlogen en ervaren collegas aan de opstelling van adviezen en de uitvoering van milieutaken van zestien gemeenten in Noord-Holland-Noord. Daarnaast is de provincie Noord-Holland onze opdrachtgever. We houden ons bezig met bodemkwaliteit, klimaat, natuur, milieu, duurzaamheid, energietransitie, lucht, afval, asbest externe veiligheid, zwemwater, wegen en vaarwegen. Het vakgebied milieu, klimaat en natuur is volop in beweging en in de actualiteit. Werken bij de OD NHN staat dan ook garant voor uitdaging en dynamiek. En dat in een open en informele werksfeer waarin van elkaar leren voorop staat: samen gaan we voor het beste resultaat. Dat maakt dat onze medewerkers de collegialiteit bij de OD NHN als zeer hoog waarderen.OD NHN omarmt Het Nieuwe Werken (HNW) waarbij je de ruimte krijgt de taken naar eigen inzicht uit te voeren, en deels ook op een andere plek te werken. Flexibel en zelfstandig. Op die manier kun je werk en prive goed in balans brengen. Onze werkzaamheden omvatten uiteenlopende terreinen (milieu, duurzaamheid en natuur), en dat zorgt voor talloze mogelijkheden om je bij ons te ontplooien.Wij zijn gevestigd in een modern en goed bereikbaar kantoor, vlakbij het station, uitvalswegen en het centrum van Hoorn. Het Team I&A&A is een leuk team waar collegas elkaar helpen. Het team bestaat uit enerzijds de administratie, die het primaire proces ondersteunt en Informatievoorziening & Automatisering, die zorgdragen voor de ICT. Ons DIV-(deel)team is onderdeel van de ICT-tak en werkt nauw samen met functioneelbeheer, de informatiemanager en de dataspecialisten. Omdat we een klein team zijn in een kleine organisatie is het belangrijk dat we zaken pragmatisch oppakken.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 20 augustus 2025 . De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk dinsdag 19 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.? Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 13 augustus 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 15 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. De gestelde vragen en antwoorden kunt u inzien door in te loggen bij Flextender via uw Flextender account. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 19 augustus 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.