Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland
Begindatum:
3 jun 2024Einddatum:
1 mei 2026Publicatiedatum:
21 nov 2025Als helpdeskmedewerker ICT bij de BUCH ben je samen met je collega's het eerste aanspreekpunt voor ICT-vragen uit de organisatie. Je komt terecht in een gedreven en enthousiast team van professionals. Je registreert de vragen, verzoeken of problemen in het incidentregistratiesysteem (Topdesk). Je analyseert deze en waar mogelijk los je het incident direct op. Indien nodig escaleer je met accurate informatie naar de 3e-lijns oplosgroep(en). Je bewaakt de voortgang en de afhandeling van het incident/verzoek of probleem.
Daarnaast geef je instructies en adviezen aan de circa 1200 gebruikers van de BUCH en heb je een signaleringsfunctie voor incidenten die samenhang vertonen, die je verwerkt in het "knowledge-base" systeem. Ook draag je actief bij aan de kennisdeling binnen het team.
Afgeronde MBO-opleiding ICT niveau 3 of 4;
Relevante ervaring als servicedesk- of helpdeskmedewerker;
ITIL v3-certificering;
Ervaring met Topdesk (of vergelijkbaar systeem);
Kennis van Microsoft 365, Windows en Citrix.
Ervaring met Samsung-producten en Apple;
Affiniteit met kennismanagement (knowledge base);
Enthousiast over kennisdeling en continue verbetering.
Klant- en servicegericht: je vindt het belangrijk om anderen goed te helpen en samen te werken
Communicatief sterk: duidelijk en tactvol, ook onder druk.
Gestructureerd en accuraat; je bewaakt overzicht en kwaliteit.
Luistert goed en stelt de juiste vragen (LSD-methode: Luisteren, Samenvatten, Doorvragen)
Proactief, flexibel en stressbestendig Teamspeler die ook zelfstandig goed functioneert
Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Bergen op de datum genoemd in de planning. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.
Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11-12-13-41-61
De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:
Startdatum : z.s.m.
Einddatum : 1-5-2026
Optie verlenging t/m : 2 x 6 maanden
Aantal uur per week : 36 uur
De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.
De functie is ingeschaald in schaal 7.
Zie voor meer informatie over onze CAO: https://www.caogemeenten.nl
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.
