Kasteellaan 27, 6602 BS Wijchen, Nederland
Begindatum:
3 nov 2025Einddatum:
31 dec 2025Publicatiedatum:
18 okt 2025Ben jij klaar voor een uitdaging waarin je bijdraagt aan echt toegankelijke informatie binnen onze organisatie? Als medewerker informatiebeheer zorg je ervoor dat alle informatie zowel digitaal als fysiek altijd vindbaar, ordelijk en toekomstproof is een rol waarin jouw werk een directe impact maakt.
Als medewerker Informatiebeheer zorg jij dat informatie, zowel digitaal als fysiek, goed geregistreerd, toegankelijk en betrouwbaar is. Je verwerkt inkomende en uitgaande poststromen, houdt de kwaliteit van informatie op peil en beantwoordt vragen van collegas over DMS JOIN, informatiebeheer en werkprocessen. Je ondersteunt actief bij het archiveren en denkt mee over verbeteringen in onze informatiehuishouding.
Hoofdtaken:
Je draagt zorg voor de (digitale) postregistratie van de organisatie;
Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor het DMS JOIN en post-gerelateerde vragen;
Je hebt een signalerende rol m.b.t. problematiek met het zaakgericht werken evenals het beheer van informatie op andere opslaglocaties (bijv. Sharepoint);
Je behandelt interne en externe archiefaanvragen;
Je helpt mee met het verwerken digitale achterstanden;
Je speelt een ondersteunende rol bij de vernietiging van archiefbescheiden.
Je bent leergierig, enthousiast, neemt initiatief en denkt mee. Je bent bereid je te verdiepen in de systemen die bij het team Informatiebeheer gebruikt worden en je kunt op termijn deze systemen adequaat gebruiken.
De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf;
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV en/of informatiespecialist.
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV en/of informatiespecialist;
Aantoonbare afgeronde opleiding op MBO-niveau in de richting van documentaire informatievoorziening of informatiebeheer;
Aantoonbare kennis van en minimaal 3 jaar werkervaring met zaaksystemen (Benoem dit duidelijk in het cv).
Secuur
Digitaal vaardig
Flexibel
Gestructureerd
Enthousiast
Initiatiefrijk
De Werkorganisatie Druten Wijchen werkt voor twee gemeenten, met ieder hun eigen bestuur, gemeenteraden en ambities. Om dit in goede banen te leiden werken we met zelforganiserende teams met veel eigen verantwoordelijkheid. In onze organisatie telt iedereen mee, ongeacht achtergrond, leeftijd, opleiding en werkervaring. De cultuur is open, informeel en positief.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 27 oktober 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 24 oktober 2025 bericht.
Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen
Een administratieve broker beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 10 cvs die aan de organisatie worden voorgelegd
Een administratieve broker beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria. De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door een administratieve broker zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Voor deze opdracht wordt een bedrag van 1,90 per gewerkt uur in rekening gebracht bij de winnende leverancier.
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Motivatie opgesteld door de professional zelf, toegevoegd als een document achter het cv.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Nee.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van een administratieve broker. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Een mooi project of interessante opdracht gevonden? Nadat jij je als freelancer hebt aangemeld kan je je direct op de opdracht inschrijven, waarna wij met jou afstemmen of dit dé volgende uitdaging voor je is.